fbpx

עורך דין מיסים בגבעתיים

אם אתם תושבי המרכז והגעתם לעמוד זה בחיפוש אחרי גורם שייצג אתכם באופן מקצועי מול רשות המיסים – בין שמדובר בייצוג מול מס הכנסה, או ייצוג מול מע"מ – עורך דין מיסים בגבעתיים הוא אכן התשובה שחיפשתם.

בשורות הבאות נסביר באילו סוגי תיקים עורך דין מיסים בגבעתיים יכול לסייע, למה פניה לעו"ד מס מגבעתיים היא לא בחירה שכדאי לוותר עליה אם נקלעתם לחקירת מס, מה גובה שכר הטרחה שעורך דין דיני מיסים גובה על שירותיו השונים ועל מכלול השיקולים שיש להתחשב בהם בבחירת עורך הדין שייצג אתכם מול רשות המיסים בישראל.

באילו סוגי תיקים עורך דין מיסים בגבעתיים יכול לסייע?

קבלת הכוונה משפטית שוטפת או נקודתית בתחום המיסים, רלוונטית לכל אדם בשלב כזה או אחר בחייו, בהקשר האישי, הנדל"ני או העסקי. למשל, בהקשר לביצוע תכנוני מס מקצועיים לקראת עסקאות מכר או רכישה של נכסי מקרקעין – אשר יש בכוחם לחסוך ללקוחותיו של עורך דין לענייני מיסוי סכומים משמעותיים מאוד.

בנוסף, עשוי להידרש סיוע וליווי משפטי צמוד מעו"ד לענייני מיסוי בגבעתיים אם אתם מתמודדים עם חשדות לביצוע עבירות מס או עבירות במע"מ, או נמצאים כבר בעיצומם של הליכים פליליים או אזרחיים בהקשר זה. לדוגמה, חשד להעלמת מיסים, חשד לביצוע עבירות מע"מ, חשדות בהלבנת הון, חשד בהפקת חשבוניות פיקטיביות, טענה לאי דיווח למס הכנסה במועד, טענות לדיווחים שגויים למס הכנסה או מע"מ וכיוצא באלו.

 

למה פניה לעו"ד מס מגבעתיים היא לא בחירה שכדאי לוותר עליה אם נקלעתם לחקירת מס?

אף על פי שמשיקולי עלות – ישנם מי שמתפתים שלא להסתייע בשירותיו של עו"ד מיסים גם כאשר עולים כנגדם חשדות למעורבות בביצוע עבירות במס הכנסה או במע"מ, חשוב שלא להתעלם מן העובדה שעל הניסיון לחסוך בהוצאות הייצוג המשפטי, אתם עלולים לשלם בסופו של עניין מחיר כבד בהרבה – לא רק במישור הכלכלי אלא גם בהיבטים נוספים.

עורך דין מיסים בגבעתיים
עורך דין מיסים בגבעתיים

הניסיון לייצג את עצמכם ללא סיוע מקצועי של עורך דין מס הכנסה או עורך דין מע"מ מול רשות המיסים, יכול לפגוע בכם בראש ובראשונה כספית, במידה ותורשעו בביצוע העבירות המיוחסות לכם – מה שעלול להוביל להטלת עיצומים כספיים כבדים מאוד כנגדכם.

חשוב לתת את הדעת גם על כך שהרשעה בעבירות מס עלולה להוביל גם לסנקציות פליליות כמו עונש מאסר, כמו גם לסנקציות עסקיות כדוגמת סגירה חד צדדית של תיק העוסק שלכם במס הכנסה או מע"מ.

בסיכומו של עניין, חשוב להיות מודעים וערוכים לכך שאם תבחרו בייצוג עצמי בחקירת מס על פני ייצוג משפטי מקצועי של עו"ד מיסים בגבעתיים, אתם חושפים את עצמכם לעונשים כבדים ומחמירים בהרבה מאלו שניתן להגיע אליהם כאשר התיק מלווה בידי עורך דין מיסים טוב מגבעתיים.

 

מה גובה שכר הטרחה שעורך דין דיני מיסים גובה על שירותיו השונים?

סוגיית גובה שכר טרחת עו"ד לענייני מיסים בגבעתיים ומכל מקום אחר לצורך העניין, היא בין הנושאים שעולים לדיון תדיר כל אימת שפלוני מגלה כי הוא זקוק לייצוג משפטי איכותי בתחום המיסוי. על כן את השורות להלן נקדיש להצגת טווחי העלויות שעורכי דין לענייני מיסים בגבעתיים וגוש דן בכלל, נוהגים לגבות נכון להיום בגין השירותים העיקריים שהם מספקים.

להלן מחירון עורך דין מיסים בגבעתיים:

  • מחיר שיחת ייעוץ ראשונה: 500 עד 700 ש"ח.
  • מחיר החל מפגישת הייעוץ השלישית: 500 עד 1000 ש"ח.
  • ייעוץ בנושאי מיסוי ליחיד – כולל איפיון מסמכים: 900 עד 1200 ש"ח.
  • ייעוץ בנושאי מיסוי לבעל עסק: 500 עד 1000 ש"ח.
  • משלוח מכתבי התראה: 250 עד 300 ש"ח.
  • ייצוג בתביעות מס: 10% עד 20% מסכום התביעה.
  • עריכת תצהירים / כתבי הרשאות: 400 עד 500 ש"ח.
  • ניסוח חוות דעת משפטיות: 900 עד 1000 ש"ח.
  • הגשת ערעור לרשות המסים: 7.5% מהסכום השנוי במחלוקת.

 

האם בהכרח יש קשר בין עלות הייצוג המשפטי לתמורה שמקבלים?

אין ספק שישנו קשר ברור בין עלותו של הייצוג המשפטי שמספק עורך דין מיסים בגבעתיים לבין הניסיון המקצועי שלו בתחום המיסים, הוותק שלו והמוניטין שצבר בייצוג לקוחות מול רשויות המס בארץ. ותק וניסיון מגולמים במקרים רבים במסגרת שכר טרחת עורך הדין וישנם אנשים שנמנעים מפנייה למייצג מנוסה וטוב מחשש מפני התשלום שידרשו לשאת בו.

אולם למרבה הצער, במקרים רבים מתברר לאותם אנשים כלאחר יד, שדווקא ניסיונם לחסוך בעלויות המשפטיות, הוא שעלה להם ממש ביוקר. כאשר בוחרים להמר על רמתו המקצועית של עורך דין, גם התוצאות בתיק נתונות בסימן שאלה.

כך אדם שנקלע לחקירת מס שנפתחה כנגדו והפסיד בה מפאת חוסר ניסיון מצד עורך דינו, עלול לגלות שהקנסות שנפסקו כנגדו גדולים עשרות מונים מסכום שכר הטרחה שהיה משלם תמורת ייצוג משפטי מקצועי מעורך דין לענייני מס הכנסה בגבעתיים או עורך דין מע"מ בגבעתיים והאזור.

 

מכלול השיקולים שיש להתחשב בהם בבחירת עורך הדין שייצג אתכם מול רשות המיסים בישראל

מציאת עורך דין לענייני מיסוי בגבעתיים שיש לו ניסיון משפטי רב ורקע של הצלחות רבות בייצוג מול רשויות המס, הוא המפתח להפחתת נטל המיסים והימנעות מקנסות וסנקציות בלתי רצויים. עורך דין כזה מצופה להכיר מלפני ולפנים את דיני המיסים בישראל, בנוסף להיכרותו עם בעלי התפקידים השונים במשרדי מס הכנסה, במע"מ ובמוסד לביטוח לאומי.

לכן ישנה משמעות לבחירה בעורך דין שדיני המיסים הם תחום עיסוקו העיקרי, ולא בבעל מקצוע שעושה זאת "על הדרך" בנוסף לעיסוק בעולמות תוכן משפטיים אחרים. את הניסיון, הוותק ורוחב היריעה של עורך הדין בעולמות המיסוי, חשוב כמובן גם לגבות בחוות דעת של לקוחות אמיתיים.

בדיקת המלצות וביקורות על עורכי דין מיסים בגבעתיים ובכלל – היא נדבך משמעותי וחיוני במיוחד למציאת עורך דין מומחה לענייני מיסוי. בנוסף לביצוע בירורים מול מכרים, חברים וקרובי משפחה, אפשרי למצוא חוות דעת כאלו גם בגוגל, בפייסבוק ובאתרי אינטרנט שונים.

לבסוף, אין להתעלם גם מחשיבות המיקום הגיאוגרפי של משרד עורך הדין לענייני מיסוי שמולו תעבדו. אם אתם מתגוררים באזור גבעתיים, תל אביב, רמת גן, בני ברק או הסביבה, כדאי מאוד למצוא עורך דין מיסים בגבעתיים או בקרבת אזור מגוריכם, כדי ליהנות ממקסימום זמינות של עורך הדין עבורכם, נגישות גבוהה למשרדו ולחסוך בנסיעות ממושכות לפגישות עם המייצג שלכם.

 

לסיכום: גם בבחירת עורך דין מיסים גבעתיים – אין חכם כבעל ניסיון

עורך דין מיסים דני אורדן פועל כמייצג בתיקי מס הכנסה ומע"מ מזה שנים רבות. משרדנו מספק  שירותי ייצוג וליווי משפטי עבור נישומים פרטיים, בעלי עסקים וחברות, בעלי נכסי מקרקעין ורוכשי נדל"ן, בכל הנוגע להתנהלות תקינה ומועילה מול רשויות המס. בנוסף לכך מספק עו"ד אורדן גם ייצוג חשודים ונאשמים בעבירות מס, טיפול במחלוקות מול רשות המיסים וכיוצא באלו.

במסגרת שנות פעילותו הרבות של עו"ד אורדן בתחום המיסים, הוא צבר הצלחות רבות למען לקוחותיו. משרד עורך דין דני אורדן נמצא בהרצליה אך שמח להציע מענה משפטי איכותי ומקצועי ללקוחות מכל אזור המרכז. נשמח לסייע גם לכם בכל עניין משפטי מעולמות המיסוי ולא רק.

לתיאום שיחת ייעוץ ללא התחייבות – מלאו את פרטי יצירת הקשר שלכם בטופס מטה. למעבר לטופס – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: