fbpx

עורך דין מיסים בהרצליה

זקוקים לליווי או ייצוג משפטי איכותי מול מס הכנסה, מע"מ או הביטוח הלאומי? הגעתם למקום הנכון! בסקירה שלפניכם נעסוק בכל הנושאים החשובים שעליכם לקחת בחשבון שעה שאתם מחפשים עורך דין מיסים בהרצליה, כולל הדרכים למציאת עו"ד מיסוי טוב, ומחירון השירותים הממוצע של עורכי דין לענייני מיסים בהרצליה והסביבה.

איך למצוא עורך דין מיסים מומלץ בהרצליה והסביבה?

הבסיס לייצוג משפטי מעולה ואפקטיבי מול רשות המיסים, הינו היכרות ענפה ויסודית עם דיני המס בארץ. זאת לצד היכרות מקרוב עם גורמים שונים הפעילים במס הכנסה, במע"מ ובמוסד לביטוח לאומי. לרוב עורכי דין בעלי בקיאות כזו בהוראות החוק הנוגעות למיסוי והיכרות שכזו עם הנפשות הפועלות במשרדי רשויות המיסים, הם מי שמספקים ייצוג משפטי בתחום המיסוי בתור עיסוקם המרכזי.

להתמחות הספציפית בדיני המיסוי, ישנה חשיבות אדירה היות ומדובר בתחום משפטי שהוא סבוך ודינמי במיוחד – מה שמחייב את עורך הדין ללמוד ולהתעדכן ללא הרף בשינויי החקיקה בתחום המיסוי, כמו גם בפסיקה בתיקי מס אזרחיים ופליליים שהגיעו לפתחם של בתי המשפט בארץ.

לעניין זה, מומלץ לברר ישירות מול עורכי הדין שאת שירותיהם אתם שוקלים לשכור, כמה שנות וותק יש להם בתור מייצגים מול רשויות המיסים בישראל, ולבקש שישתפו אתכם בהצלחותיהם בתיקים דומים לשלכם.

עורך דין מיסים בהרצליה
עורך דין מיסים בהרצליה

על מה אסור לוותר כשמחפשים עו"ד מיסים בהרצליה?

שלב חיפוש חוות הדעת והביקורות על עורך הדין, הוא נדבך משמעותי בחיפוש אחר עורך דין מומחה למיסוי בהרצליה ובכלל, ולא מומלץ לוותר עליו. בדיקת המלצות היא בין הדרכים הוודאיות ביותר לאיתור של עו"ד מיסוי ש"יודע את העבודה".

אף שלעיתים ניתן להגיע לעורכי דין טובים בתחום המיסים דרך המלצה ממשפחה, חברים, מכרים או קולגות – לא תמיד מתאפשרת השגת המלצה ממישהו שמכירים מקרוב, ספציפית על עורך דין לענייני מס בהרצליה או הסביבה.

לכן ייתכן כי תידרשו להקדיש זמן לתחקיר קצרצר אונליין, ולדגום אתרי אינטרנט של עורכי דין שונים מהתחום, לצד אתרים המציעים שירות להשוואת בעלי מקצוע. זאת בנוסף לבדיקה של חוות דעת בגוגל ופייסבוק של משרדי עו"ד המתמחים בדיני מיסוי בהרצליה והמרכז.

 

מה בין עלות עורך דין לענייני מיסוי בהרצליה לאיכות הסיוע המשפטי שמקבלים?

גובה שכר הטרחה שעו"ד מיסוי בהרצליה גובה מלקוחותיו, מהווה נגזרת גם של הוותק, הניסיון, המוניטין וההצלחות שעורך הדין צבר בתחומו. הבחירה בעורך דין מיסים שגובה שכר טרחה נמוך עבור שירותיו, עלולה לעיתים לבוא במחיר של היעדר ניסיון משפטי נרחב דיה, בייצוג מול שלטונות המס בארץ.

במקרה כזה, אתם מעמידים את האינטרסים שלכם בסכנה ועלולים למצוא את עצמכם יוצאים נפסדים בתיק שאתם עלולים לשלם עליו הרבה מעבר למה שהייתם משלמים תמורת ייצוג משפטי מעורך דין מיסים טוב במרכז.

אף שעלותם שירותיהם של עורכי דין לענייני מיסים בהרצליה והמרכז, היא מטבע הדברים, מהפרמטרים הכי משמעותיים המשפיעים על אופן הבחירה במייצג מול רשות המיסים, אסור לשכוח כי טיב הייצוג המשפטי שיינתן לכם, הוא שיקול לא פחות משמעותי מהעלות.

 

מחירון השירותים של עורכי דין מתחום המיסוי בהרצליה

שאלת היקף שכר הטרחה שניתן לצפות מעו"ד מיסים לדרוש תמורת שירותיו, היא בין הנושאים שהכי מעסיקים אנשים שזקוקים לסיוע מעורך דין לענייני מיסים בהרצליה ובכלל. לכן את השורות הבאות נקדיש לסקירה של טווחי המחירים שעורכי דין בתחום המיסים במרכז נוהגים לגבות נכון לשנת 2022, בגין השירותים העיקריים שהם מעמידים לרשות לקוחותיהם.

  • פגישת ייעוץ ראשונה עם עורך דין העוסק בדיני מיסוי: 500 – 700 ש"ח.
  • פגישת ייעוץ שלישית ואילך: 500 – 1,000 ש"ח.
  • ייעוץ לבודדים בתחום המיסוי, כולל אפיון מסמכים: 900 – 1,200 ש"ח.
  • ייעוץ לעסקים בתחום המיסוי: 500 – 1,000 ש"ח.
  • שליחת התראות: 250 – 300 ש"ח.
  • שכר טרחת עו"ד לענייני מיסים בהרצליה: 10- 20 אחוזים מסכום התביעה.
  • עריכת תצהיר או כתב הרשאה: 400 – 500 ש"ח.
  • הכנה וניסוח של חוות דעת משפטיות: 900 – 1,000 ש"ח.
  • הגשת ערעור למס הכנסה: 7.5% מן הסכום שבמחלוקת.

 

האם יש הבדל בין השירות שמספק עו"ד מומחה לדיני מיסוי לעומת יועץ מס או רואה חשבון?

אנשים רבים תוהים האם יש הבדל בין פניה לעורך דין למיסים ובין הסתייעות ברואה חשבון או יועץ מס כאשר מתגלעים קשיים בהתנהלות מול רשות המיסים. התשובה לשאלה זו היא מורכבת, היות ואופי הייצוג הנדרש מול שלטונות המס, תלוי בסוג הבעיה שבה הנישום נתקל.

אף שכל מקרה צריך להיבדק לגופו, כלל האצבע לעניין זה הוא שהפנייה לעורך דין מיסים רלוונטית במצבים יוצאי דופן מאוד בהתנהלות מול רשויות המס, שעלולים להוביל לפתיחה בהליכים פליליים או אזרחיים כנגד הפרט או החברה. לדוגמא, כאשר מס הכנסה יוזם ביקורת פתע בעסק מסוים שבמסגרתה מתגלות חריגות משמעותיות בניהול התיקים התייעצות עם עו"ד מיסים יכולה לחולל הבדל דרמטי באופן בו התיק ייסגר.

הניסיון מצביע על כך שניסיונו של עו"ד מיסים בליווי של הליכים פליליים או אזרחיים מול רשות המיסים – חיוני ביותר לשמירת הזכויות הפיננסיות והמשפטיות כאחד, של חשודים ונאשמים בעבירות מיסוי. מעבר לכך, כדאי לדעת גם שעל עורכי דין לדיני מיסים – להבדיל מרואי החשבון ויועצי המס, חלה חובת שמירה על סודיות מול הלקוח. מסיבה זו, ניתן להסתייע בעו"ד מיסים ללא כל חשש לדליפה של מידע מיסויי דיסקרטי החוצה.

 

חשיבות הניסיון המקצועי של עורך דין מיסים במרכז

במצבים שבהם דרוש ייצוג או ייעוץ משפטי הנוגע להתנהלות מול רשות המיסים בישראל, תמיד מומלץ לפנות לעורך דין הבקיא במכלול ההיבטים הכרוכים בהתנהלות שבשגרה מול מס הכנסה, מע"מ והביטוח הלאומי. למשל: עורך דין מיסוי הבקיא בחוקי השומה ובהוראות החוק לעניין ניהול ספרים, חובת הדיווח למס הכנסה ומע"מ, חובת הפקת חשבוניות וקבלות בהתאם לחוק, הגשת ערעור בתיקי מס, וכיוצא באלו.

אולם מעבר לאלו, חשוב לצמצם את החיפוש עד כמה שניתן לעורכי דין מיסים המתמחים ספציפית בנושא שבו אתם זקוקים לעזרה. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לבצע תכנון מס ולוודא שכל הפעולות במסגרת זו עומדות בדרישות החוק, וגם אם מס הכנסה מחליט לחקור פעולת תכנון מס שכבר ביצעתם בעבר ואתם זקוקים לחוות דעת משפטית מעורך דין מיסוי על מנת להוכיח כי פעלתם על פי חוק – תפיקו תועלת רבה יותר מהסיוע המשפטי אם תבחרו לפנות דווקא לעורך דין לענייני מיסים בהרצליה בעל התמחות וניסיון ספציפי בביצוע תכנוני מס.

 

בשורה התחתונה

משרד עו"ד דני אורדן ממוקם בהרצליה שמח להציע שירותי ייעוץ וייצוג משפטי מתקדם ללקוחות מכל אזור המרכז. מזה שנים רבות, משרדנו מסייע לאנשים פרטיים כמו גם לבעלי עסקים וחברות, בהתנהלותם השוטפת מול גורמי המס בארץ, לרבות טיפול באירועים מיוחדים כמו חקירות מס, חשדות לביצוע עבירות מיסוי, ניהול מחלוקות עם מס הכנסה, מע"מ או הביטוח הלאומי, וכן הלאה. נשמח לסייע גם לכם בכל סוגיה שעולה בתחום המיסים.

לתיאום פגישת ייעוץ ראשונה ללא התחייבות – השאירו פרטים כאן וניצור עמכם קשר בהקדם האפשרי!

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: