fbpx

עורך דין מיסים בפתח תקווה

אם אתם גרים בפתח תקווה והסביבה והגעתם לפה כדי למצוא בעל מקצוע המתמחה בעולמות המיסוי, שתוכלו לפנות לעזרתו בהקשר לחקירה במס הכנסה, מחלוקת מול רשות המיסים, חשד לביצוע עבירת מע"מ, צורך בתיכנון מס בעסקת נדל"ן או כל עצה אחרת לצורך התנהלות חוקית, תקינה וחסכונית מול שלטונות המיסוי – הגעתם למקום הנכון. עורך דין מיסים בפתח תקווה מציע ללקוחותיו את כל השירותים הללו ונוספים ובמדריך שלפניכם נסביר איך למצוא את המייצג הטוב והמתאים ביותר עבורכם.

עורך דין מיסים בפתח תקווה לייעוץ שוטף בדיני מס או עסקאות מקרקעין

פנייה לקבלת הכוונה נקודתית או ייעוץ שוטף בעולמות המיסוי, היא נחוצה לכל אדם או עסק בשלבים אלו או אחרים בחייו. סיוע משפטי מיסויי נחוץ לא אחת גם בהקשר לעסקאות מקרקעין שבהן עולה הצורך לבצע תכנון מס מקצועי בכדי להפחית מנטל המיסים שהצדדים בעסקת הרכישה / המכירה של נכס נדל"ן ידרשו לשלם.

על כן ניתן לומר בפה מלא כי עורך דין מיסים מנוסה בפתח תקווה הוא כלי עזר חיוני להפליא עבור כל מי שחשוב לו לחסוך בהוצאות המיסוי שלו בהקשרים שונים.

 

עורך דין מיסים פתח תקווה לייצוג בחקירת מס או מע"מ

סיוע משפטי של עו"ד לענייני מס בפ"ת הוא צו השעה עבור כל אדם המתמודד עם חשד לביצוען של עבירות במס הכנסה או עבירות מע"מ, וכן עבור מי שנמצא זה מכבר בעיצומו של הליך פלילי / אזרחי הנסוב סביב עבירות מס.

לדוגמא, כאשר מתעורר חשד להעלמת מס, חשש לביצוע עבירת מע"מ, חשדות לביצוע הלבנת הון, חשדות להפקת או הפצת חשבוניות פיקטיביות, טענות לאי דיווח למע"מ או מס הכנסה כחוק, או דיווח שגוי – עורך דין מיסים איכותי בפ"ת הוא המפתח לביצוע בקרת נזקים יעילה והתמודדות נבונה עם המצב.

עורך דין מיסים בפתח תקווה
עורך דין מיסים בפתח תקווה

כמה זה עולה לנו? עורך דין לענייני מיסים בפתח תקווה  – מחירון שירותים

סכום שכר הטרחה לעו"ד מיסים בפתח תקווה ובכל מקום אחר, הוא בין הסוגיות שעולות לדיון לעיתים קרובות בהקשר לצורך בשירותים משפטיים בתחום המיסים. לכן את השורות הבאות בחרנו להקדיש לסקירה של טווחי המחירים שאותם עורכי דין לענייני מס בפתח תקווה והמרכז בכלל גובים תמורת השירותים המרכזיים שהם מעמידים לרשותם לקוחותיהם.

מחירון עו"ד מיסים פתח תקווה:

  • מחיר שיחת ייעוץ ראשונה: 450 ועד 700 שקלים.
  • מחיר החל מפגישת הייעוץ השלישית: 450 ועד 1000 שקלים.
  • ייעוץ בנושאי מיסוי ליחיד – כולל איפיון מסמכים: 850 ועד 1300 שקלים.
  • ייעוץ בנושאי מיסוי לבעל עסק: 500 ועד 1250 שקלים.
  • משלוח מכתבי התראה: 200 ועד 350 שקלים.
  • ייצוג תביעות מס: 10% ועד 20% משווי התביעה.
  • עריכת תצהירים / כתבי הרשאות: 380 ועד 550 שקלים.
  • ניסוח חוות דעת משפטיות: 850 ועד 1100 ש"ח.
  • הגשת ערעורים לרשות המסים: 7.5% מתוך הסכום שבמחלוקת.

 

האם ניתן להסיק על איכות השירות מעורך דין מיסוי בפתח תקווה על סמך שכר הטרחה?

בהחלט ניתן לקשור בין איכות השירותים שמספקים בעלי מקצוע בכל תחום שהוא, לבין המחירים שהם גובים תמורת שירותיהם. אין זה שונה כמובן, כאשר עסקינן בעורכי דין לענייני מיסים בפתח תקווה והסביבה – ובכל מקום בעולם, לצורך העניין.

העלות של השירותים המשפטיים שעורך דין מיסים בפתח תקוה מעניק לקהל לקוחותיו, היא באופן טבעי נגזרת של הניסיון המקצועי שצבר במהלך שנות פעילותו בתחום המיסוי. זאת בנוסף לשם המקצועי שעשה לעצמו וכמות ההצלחות שהשיג בניהול תיקים ומחלוקות מול מס הכנסה, מע"מ וגורמי מיסוי אחרים. אותם ניסיון וותק מגולמים לא אחת ובצדק –  בשכר טרחתו של עורך הדין.

 

בחירת עו"ד מיסים טוב בפתח תקווה אינה בגדר מותרות

מאחר ומחיר הוא פקטור בכל שירות שאנו צורכים, יש מי שנמנעים מפנייה לעזרת עו"ד מנוסה וטוב מפאת החשש מתג מחיר גבוה. יחד עם זאת, אין זה נדיר לגלות בדיעבד כי הניסיון להפחית בעלות עורך הדין, אינו משתלם – בלשון המעטה.

ההחלטה להמר על הרמה המקצועית של בעל מקצוע בכל תחום ואדרבא כשמדובר בעורך הדין שאמור לייצג את האינטרסים הכלכליים שלכם, היא מסוכנת מאוד במישור הכלכלי, ולא רק. חשוב לדעת שעבירות מס הן עבירות פליליו במהותן ולכן אם חלילה נקלעתם לחקירה ברשות המסים – הפסד בתיק הנובע מהיעדר ניסיון מצד עורך דינכם, יכול לעלות לכם לא רק בקנסות יקרים אלא גם בחופש שלכם.

ההרשעה בביצוע עבירות מס יכולה גם להוביל לנקיטת סנקציות פליליות כנגדכם ובהן עונש מאסר, בנוסף  לסנקציות עסקיות כמו סגירה חד-צדדית של תיקי העוסק שלכם במס הכנסה ובמע"מ. לגופו של עניין, יש להבין שללא ייצוג משפטי איכותי באמת מעו"ד מיסים בפ"ת, אתם חשופים לעונשים כבדים וחמורים בהרבה מכפי שתקבלו בליווי של עורך דין מיסים מקצועי מפתח תקווה.

 

מחפשים עורך דין מיסים בפ"ת? כך תמצאו את המייצג הטוב ביותר עבורכם

בחירת עורך דין לענייני מיסוי בפתח תקווה שיש לו ניסיון רב והצלחות רבות בייצוג נישומים מול רשויות המסים, היא המפתח להפחתת נטל המס והימנעות מקנסות בלתי רצויים וסנקציות נוספות. עו"ד מסוג זה מצופה להכיר את דיני המס בישראל מלפני ולפנים, בנוסף להיכרות מעמיקה עם בעלי תפקידים שונים בלשכות של מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי.

מכאן שקיימת משמעות לבחירת עורך דין אשר דיני המסים הם מטה לחמו, להבדיל מעורך דין שעוסק בענייני מיסוי בעקיפין בלבד. כדי למצוא את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם, חשוב שתבררו מבעוד מועד האם יש לעורך הדין שמולכם ניסיון ספציפי בתיקי מס מהסוג שלכם או במתן שירותים מהסוג לו אתם זקוקים, לצד סיפורי הצלחה מתיקים כשלכם שבאפשרותו לחלוק עמכם.

אל תהססו כמובן, לבקש הפנייה ללקוחות קודמים שהסתייעו באותם השירותים מול עורך דין זה. שהרי את הוותק, הניסיון, והבקיאות של עורך הדין למיסוי, חשוב מאוד לגבות בחוות דעת מלקוחות שנעזרו בשירותיו.

בדיקת המלצות על עורכי דין לענייני מס בפתח תקווה ובכל מקום אחר – היא נדבך חיוני במיוחד במציאת עורך דין מעולה לענייני מיסוי. בנוסף לבירורים עם חברים וקרובי משפחה, אפשר למצוא ביקורות גולשים על עורכי דין מיסים מפתח תקווה והאזור אף בגוגל, פייסבוק ואתרי אינטרנט שונים.

 

האם יש חשיבות למיקום הגיאוגרפי של משרד עורך הדין?

בהחלט. בבחירת עורך דין מיסים, חשוב להביא את הנושא בחשבון. למשל, במידה ואתם גרים בפתח תקווה, בקריית אונו, בתל אביב, ברמת גן, גבעת שמואל, יהוד, בני ברק ויישובי הסביבה, עדיף שתחפשו עורך דין מיסים מפתח תקווה או לכל הפחות בגוש דן. כך תרוויחו מקסימום זמינות מצד עורך דינכם עבורכם, נגישות גבוהה אל משרדו וחיסכון בנסיעות ארוכות ומפרכות לפגישות עמו.

 

לסיכום

עו"ד מסים דני אורדן פועל בתור מייצג בתיקי מס מזה שנים. במסגרת שנות פעילותו הרבות של עורך דין אורדן בעולם המיסוי, הוא הספיק לצבור לטובת לקוחותיו הצלחות רבות. משרד עורך הדין דני אורדן אמנם ממוקם בהרצליה, אך בהחלט שמח לסייע עם מענה משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות מכל גוש דן.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא משפטי מתחום המיסוי ובכלל. לתיאום פגישת ייעוץ מול עורך דין מסים בפתח תקווה ללא התחייבות – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: