fbpx

עורך דין מע"מ בגבעתיים

עבירות במע"מ הן עבירות פליליות לכל דבר ועניין, ומסיבה זו – העונש על עבירות מסוג זה יכול להיות כבד מאוד ולהגיע גם עד קנסות כספיים גבוהים ביותר וגם לעונש מאסר בפועל.

לאור חומרת הסנקציות שעלולות להיות מוטלות על מי שהורשע בביצוע עבירת מע"מ, במידה ונפתחה כנגדכם חקירת מע"מ על רקע חשדות לביצוע עבירות מע"מ או שהוגש כנגדכם כתב אישום על עבירות מע"מ, חשוב שתמשיכו לקריאת השורות הבאות שבהן נסביר באריכות על מה כדאי שתשימו דגש אם ברצונכם למצוא עורך דין מע"מ בגבעתיים והאזור, שיוכל לחלץ אתכם מהמצב הרגיש שעמו אתם מתמודדים.

המועד הנכון לפנות לשיחת ייעוץ עם עורך דין מע"מ מגבעתיים

חשד לביצוע עבירת מע"מ, כמו הימנעות מדיווחים למע"מ או היעדר תשלומים למע"מ, הוא לא צחוק. אם הגעתם למצב שבו אתם נחשדים באי אלו מהעבירות הללו, דעו כי אסור לכם להמתין זמן רב עם הפנייה להתייעצות מול עורך דין לענייני מע"מ בגבעתיים והמרכז.

אמירה זו רלוונטית בין שזומנתם לחקירת מע"מ, בין אם אתם מצויים כבר בעיצומה של חקירה שכזו ובין אם כבר הגעתם לשלב שבו הוגש נגדכם כתב אישום. ייעוץ משפטי מעו"ד מע"מ מומלץ בגבעתיים וגוש דן הוא הדרך היחידה להבטיח כי האינטרסים והזכויות שלכם לא יפגעו במהלך ההליכים ולכן הזמן הנכון לבחור עורך דין דיני מע"מ שייצג אתכם, הוא ממש עכשיו.

 

ייצוג של עורך דין מע"מ בגבעתיים אינו מותרות אלא צורך אמיתי

לעיתים הפיתוי לייצג את עצמנו מול רשויות המיסים, הוא רב. שכר טרחת עורך דין מע"מ בהחלט מהווה גורם מרתיע עבור חלק נכבד מהאנשים שמוצאים את עצמם תחת אור הזרקורים של רשות המיסים.

עורך דין מע"מ בגבעתיים
עורך דין מע"מ בגבעתיים

יחד עם זאת, אין להתעלם מן העובדה שכל ניסיון להתנהל מול מע"מ ללא הכוונה משפטית מקצועית, מציב אתכם בסכנה גדולה לנזקים כספיים מרחיקי לכת כמו קנס כספי גבוה, לצד סנקציות חמורות העלולות להתבטא בהגבלות עסקיות וענישה פלילית עד עונשי מאסר.

רק בעזרת עורך דין מע"מ גבעתיים, יש סיכוי להזים את החשדות לביצוע עבירות מע"מ או לכל הפחות להפחית מחומרת העונשים במקרה של הרשעה בביצוען. לעניין זה, חשוב שעורך הדין יהיה מעורב בהליכים בשלב כמה שיותר מוקדם ורצוי כבר מתחילת החקירה במע"מ.

 

האם נכון לפנות לעורך דין מע"מ בגבעתיים או דווקא לעורך דין פלילי?

אף שעבירות במע"מ נחשבות כעבירות פליליות מן המניין, דיני המיסים הם עולם משפטי מורכב ביותר שיש לו גם השלכות חשבונאיות וכלכליות. לבקיאותו של עורך דין מע"מ בגבעתיים בעולמות התוכן הנ"ל כמו גם בחוקים ובפסיקות המקובלות בתיקי מע"מ – יש ערך מוסף עבור לקוח הנחשד או נאשם בעבירת מע"מ.

היקף הניסיון המקצועי ורוחב היריעה של עו"ד מע"מ בתחומו, יכול לעשות את כל ההבדל בתוצאותיו של התיק. בסופו של יום, הגנה משפטית אפקטיבית באמת מול רשות המיסים בדגש על מע"מ, היא משהו שרק עורך דין מומחה לתיקי מע"מ יכול להציע לכם.

 

איפה מוצאים עורך דין טוב לענייני מע"מ בגבעתיים והסביבה?

המלצות על עורכי דין לענייני מע"מ הן אמצעי רב ערך למציאתו של עו"ד מע"מ טוב בגבעתיים והמרכז. לכן את החיפוש שלכם כדאי להתחיל בפנייה לאנשים שעל דעתם והמלצותיהם אתם סומכים, כמו בני משפחה וחברים.

אולם מובן מאליו שמפאת רגישותו של הנושא, לא בכל בעיה שמתעוררת מול רשות המיסים נרצה בהכרח לערב אנשים מהמעגלים החברתיים או המשפחתיים שלנו, לא כל שכן מהמעגל המקצועי. הגם שתיקי מע"מ מהווים נישה ספציפית יחסית בתחום של דיני מס, כך שהסיכויים לאיתור המלצות על עורך דין לענייני מע"מ בגבעתיים ספציפית, אינם גבוהים עבור מי שנסמכים על המלצות ממקור ראשון בלבד.

לכן אנשים רבים פונים לתחקיר מקוון כדי למצוא עורכי דין מע"מ מומלץ בגבעתיים. באמצעות מנגנון הדירוגים של גוגל והמלצות בפייסבוק, ניתן לזהות עד כמה לקוחותיהם של משרדי עו"ד שונים, שבעי רצון משירותיהם. בנוסף קיימים גם אתרי אינטרנט להשוואת בעלי מקצוע ובכלל זה עורכי דין לענייני מע"מ במרכז, שבהם תוכלו להסתייע כדי למצוא עו"ד טוב לענייני מע"מ בגבעתיים.

 

האם לעו"ד מע"מ יש דרך להביא לביטול ההאשמות או הפחתה בעונש על עבירת מע"מ?

עו"ד מע"מ טוב מסוגל במקרים רבים להוכיח שעבירות המע"מ שבהן נחשד או נאשם מרשו, הן בבחינת עבירות טכניות אשר בוצעו ללא כוונת זדון. כך ניתן להפחית בסבירות גבוהה את סעיפי האישום בתיק ובהתאם לכך – להשיג גם הפחתה בעונש, עד כדי ביטול כולל של האישומים וסגירת ההליכים בדרישה לתשלום כופר.

 

על חשיבות הניסיון של עורך הדין בניהול חקירות מע"מ

ישנם מקרים לא מעטים שבהם אנשים שנחשדו או שהוגש כנגדם כתב אישום על ביצוע עבירות מע"מ, יצאו מנקודת ההנחה כי החוק איננו לטובתם ומסיבה זו היו נכונים לקבל בהכנעה כל עונש שיוטל עליהם. אף על פי כן, יש לזכור כי הרשעה בעבירת מע"מ איננה מסתכמת בסנקציות כלכליות בלבד כמו חיוב בתשלום קנס כספי כבד.

לא אחת, הרשעה בעבירות מסוג זה מובילה גם להוספת רישום פלילי ופסיקת עונש מאסר בפועל לנאשם המורשע. מכאן החשיבות הרבה של בקרת נזקים לאורך כל הדרך וייצוג מעורך דין מע"מ מצוין כבר מתחילתה של חקירת המע"מ.

 

חשוב לזכור: בחירת עורך דין מע"מ טוב בגבעתיים היא הרבה מעבר למחיר

הייצוג המשפטי שיסופק לכם על ידי עורך הדין שתבחרו בו בהקשר לתיק המע"מ שלכם, יכול לחולל הבדלים דרמטיים בתוצאות ההליך שמתקיים נגדכם, ולחסוך מכם רישום פלילי, נזק למוניטין שלכם, ופגיעה בחירותכם, ולזה – אין מחיר. על כן, אין להקל ראש בחשיבות הבחירה בעורך דין מע"מ מוביל בגבעתיים ששמו וניסיונו הרב הולכים לפניו.

 

לסיכום

משרד עורך דין דני אורדן נמצא בהרצליה אך בהחלט שמח לספק שירותים של ייצוג וסיוע משפטי לכל לקוחה ולקוח מכל מקום בגוש דן. מזה שנים רבות, מלווה משרדנו נישומים פרטיים, בעלי עסקים וחברות בישראל, בהתנהלותם השוטפת מול שלטונות המס והסדרת מחלוקות מול הרשויות השונות, בדגש על מע"מ.

בנוסף לכך, אנו מסייעים גם לחשודים להתנהל בצורה נבונה בחקירות מע"מ, כמו גם בהליכים המשפטיים סביב עבירות מע"מ וכן הלאה. במהלך פעילותו הענפה כעורך דין מע"מ במרכז, צבר עו"ד מע"מ דני אורדן שלל הצלחות והישגים לטובת לקוחותיו. משרדנו ישמח לסייע גם לכם בכל סוגיה משפטית כללית או נקודתית, המתעוררת מול מע"מ או רשויות המס בכלל. 

עדיין מחפשים עורך דין מע"מ בגבעתיים? זה הזמן לתאם פגישת התייעצות ראשונה בלי צורך בהתחייבות. מלאו את פרטיכם בטופס הבא ונציגי משרדנו יצרו עמכם קשר בהקדם. למעבר לטופס – לחצו פה.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: