fbpx

עורך דין מע"מ בפתח תקווה

זומנתם לחקירת מע"מ או שהוגש כנגדכם כתב אישום בעקבות עבירות במע"מ? אם אתם מתגוררים בפתח תקווה או ביישובי הסביבה, והגעתם חלילה למצב כזה, דעו כי אסור לכם בשום פנים ואופן להתמהמה עם הפנייה לעורך דין מע"מ בפתח תקווה.

ליווי משפטי של עורך דין לענייני מע"מ בפתח תקווה והסביבה הוא הדרך היחידה שבה תוכלו להגן על הזכויות והאינטרסים שלכם במסגרת ההליכים שרשות המיסים נוקטת כנגדכם, ולמרבה הצער בהקשר הזה – אין לכם רגע לבזבז.

עורך דין מע"מ בפתח תקווה – הכתובת שלכם לייצוג בעבירות מע"מ

עבירות מע"מ הן עבירות פליליות מן המניין ואי לכך – העונשים בצידן של עבירות כאלו יכולים להיות כבדים במיוחד. בחלק מהמקרים הרשעה בביצוע עבירה מול מע"מ יכולה להסתיים גם בקנס כספי גבוה מאוד וגם בעונש מאסר.

בהתחשב בחומרתם של העושים שעשויים להיות מוטלים על אדם שמורשע בעבירות במע"מ, חשוב לדעת לבחור בחוכמה את עורך הדין שייצג אתכם מול רשות המיסים ולסייע לכם לצאת במינימום נזקים מההליכים שנפתחו כנגדכם – הן במישור הכלכלי והן במישור הפלילי.

 

איך מוצאים עו"ד טוב לענייני מע"מ בפ"ת והמרכז?

איך למצוא עורך דין מע"מ טוב בפתח תקווה והמרכז, זו שאלת השאלות, עבור כל אדם מאזור גוש דן שמוצא את עצמו יום בהיר אחד תחת חקירה בחשד לביצוע עבירות מול מע"מ. הקושי הראשוני במציאת עו"ד מומלץ לענייני מע"מ בפתח תקווה, נובע מהיותם של דיני המע"מ נישה ספציפית וצרה יחסית בתוך עולם התוכן של דיני המיסוי.

מכאן שהסיכוי לאתר המלצה לעורך דין מע"מ טוב מפתח תקווה באופן ספציפי, אינם גבוהים מלכתחילה אם אתם בונים אך ורק על המלצות של אנשים שאתם מכירים.

עורך דין מע"מ בפתח תקווה
עורך דין מע"מ בפתח תקווה

יתרה מכך, בעוד שבחיפוש אחר המלצות לעורכי דין לענייני מיסוי בהקשרים אחרים, מקובל להסתייע בהמלצות ממקור ראשון של חברים, בני משפחה וקולגות – במקרה של חשד לביצוע עבירות מס ובכלל זה – עבירות במע"מ, זה אך מובן מאליו כי נעדיף לערב בסיפור כמה שפחות אנשים, מפאת רגישותו הרבה של הנושא וההשלכות שעשויות להיות לכך שהדבר יגיע לאוזניים הלא נכונות.

לכן לא מעט אנשים פונים לחיפושים באינטרנט על מנת לאתר עורכי דין מומלצים לענייני מע"מ במרכז. מנגנוני הדירוגים בגוגל ופייסבוק, הם שתי דרכים מקובלות שבהן נהוג לאמוד את מידת שביעות הרצון של לקוחות במשרדי עורך דין שונים.

מלבד אלו, ניתן גם לבצע חיפוש באתרי אינטרנט ייעודיים להשוואת אנשי מקצוע אשר בהם מדורגים בין היתר גם עורכי דין מע"מ מפתח תקווה והמרכז. אולם בסיכומו של דבר, את התהליך חשוב לחתום בקביעת כמה פגישות התייעצות אישיות עם כמה משרדי עורך דין, על מנת להתרשם ממקור ראשון מעורכי הדין השונים, מרמת ידענותם בתחום עיסוקם ומטיב האינטראקציה איתם.

 

למה כדאי לפנות דווקא לייצוג של עורך דין לענייני מע"מ בפתח תקווה ולא לעו"ד פלילי?

עבירות מע"מ הן אמנם עבירות פליליות מעצם מהותן. אולם ייחודן הוא בנגיעה שיש להם לעולמות המיסוי, החשבונאות והפיננסים, שהם לחם חוקו של עורך דין מע"מ. בקיאותו של עו"ד דיני מע"מ מפתח תקווה בעולמות התוכן האלו, בנוסף להיכרותו עם רזי החוק והפסיקות העדכניות בתיקי מע"מ דומים – מספקת ערך מוסף משמעותי מאוד ללקוחות הנחשדים או נאשמים בביצוע עבירות מע"מ, שעורך דין פלילי אינו בהכרח מסוגל לספק.

 

הידעתם? לעורך דין לענייני מע"מ יש כלים להמתקת הענישה על עבירות מע"מ

עו"ד מע"מ טוב בפתח תקוה יוכל לא אחת להוכיח כי עבירות המע"מ שמרשו חשוד בהן או נאשם בהן, היו למעשה עבירות טכניות שלא בוצעו במזיד. זהו המפתח להפחתה בעונשים במקרה של הרשעה ובמקרים מסוימים הדבר עשוי אף לאפשר את ביטולו של התיק וסגירתו בדרישת תשלום כופר בלבד.

 

הסיבה שאסור לכם לוותר על ייצוג משפטי מעורך דין מע"מ פתח תקווה

לעיתים חשודים בעבירות מע"מ מתפתים לייצג את עצמם מול מע"מ כדי לייתר את הצורך לשלם שכר טרחה לעורך דין לענייני מע"מ. אולם זוהי החלטה מסוכנת שאינה מומלצת כלל ועיקר.

זאת מאחר וכל ניסיון להתנהלות מול רשות המסים בכלל ומול מע"מ בפרט בלא הכוונה משפטית יסודית ומקצועית, יציב אתכם בסיכון גדול לפגיעה כספית מרחיקת לכת (למשל, קנס כספי כבד), ובסכנה לסנקציות קשות שיגבילו את הפעילות העסקית ואף את החופש שלכם. כן, לעיתים הרשעה בעבירת מע"מ מובילה גם לפסיקת עונש מאסר על הנאשם.

רק בסיוע של עורך דין מע"מ בפתח תקווה, יש לכם סיכוי להפריך את החשד שעלה כנגדכם במע"מ או לפחות להקטין את סעיפי האישום המיוחסים לכם ולצמצם את חומרתם של העונשים שיוטלו במקרה של הרשעה בתיק. מעורבות של עורך דין כאמור לעיל משלבי חקירת המע"מ המוקדמים ביותר, היא חיונית מאין כמוה לשיפור הסיכויים שלכם לצאת מהסיפור בנזק מינימלי.

 

זכרו כי הבחירה בעורך דין מע"מ מומלץ בפתח תקווה אינה רק עניין של עלות

טיב הייצוג המשפטי שתקבלו מעורך דין מיסים בקשר לתיק שלכם במע"מ, יכול לחסוך מכם רישומים פליליים, פגיעה בשמכם הטוב והמוניטין המקצועי שלכם, וכן פגיעה בחירות שלכם.

שיקום מצבכם הכלכלי, המקצועי והאישי – ככל ותיפגעו חלילה בעקבות הרשעה בהליכים מול מע"מ, הוא עניין מורכב ויקר לאין ערוך מהסתיעות בשירותיו של עורך דין מע"מ טוב מפתח תקווה. לכן, לא מומלץ להקל ראש בבחירה בעורך דין מוביל לענייני מע"מ במרכז, שהמוניטין המקצועי שלו והצלחותיו – הולכים לפניו.

 

על חשיבות הניסיון של עורך הדין בניהול חקירות מע"מ

למרבה הצער, לא אחת מגיעים למשרדנו לקוחות אשר נקודת ההנחה הראשונית שלהם, היתה שאם מע"מ חושד בכך שביצעו עבירות, פירושו כי יש לכך סיבות טובות, מבוססות ומוצדקות, ואין באמת טעם להילחם בכך. לקוחות אלו מקבלים את הדין בהכנעה ולעיתים מחליטים רק בשלב מאוחר של ההליכים לפנות לייצוג משפטי.

הבעיה במקרים הללו היא שעצם ההרשעה בעבירות המע"מ לא מסתכמת בעונשים כספיים בלבד, אלא בהחלט יכולה להגיע גם לרישומים פליליים וקציבת עונשי מאסר לנאשם. מכאן חשיבות ההתנהלות הנכונה וביצוע בקרת נזקים כבר משלב הזימון לחקירת המע"מ.

 

לסיכום

במהלך פעילותו הענפה כעורך דין מע"מ במרכז, עורך דין מע"מ דני אורדן הספיק לצבור הצלחות והישגים רבים לטובת מיוצגיו. משרדנו ישמח גם לסייע לכם בכל עניין שמתעורר מול מע"מ ורשות המסים ולהביא את העניין אל פתרונו המהיר והיעיל, תוך מימוש מיטבי של האינטרסים שלכם בתהליך.

מחפשים עורך דין לענייני מע"מ בפתח תקווה? זה הזמן לקבוע פגישת התייעצות ללא צורך בהתחייבות. מלאו את הפרטים שלכם בטופס מטה ונציגים ממשרדנו יצרו איתכם קשר בהקדם. למעבר לטופס – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: