fbpx

עורך דין מע"מ ברמת גן

עבירות מע"מ הינן עבירות פליליות במהותן, אשר העונשים בצידן עלולים להגיע לקנסות כספיים כבדים ואף לעונשי מאסר בפועל. אי לכך אם נחשדתם או שנאשמתם בביצוע עבירות במע"מ, זה הזמן להמשיך לשורות הבאות ולגלות על מה לתת דגש כשמחפשים עורך דין מע"מ ברמת גן והסביבה, שיוכל להוציא אתכם ממצב הביש שאליו נקלעתם.

מתי כדאי לפנות להתייעצות מול עורך דין מע"מ ברמת גן?

הסתבכתם בחשד לאי דיווח או אי תשלום למע"מ? המועד המומלץ ביותר לפנות להתייעצות מול עורך דין מע"מ בר"ג ובכלל, הוא בדיוק עכשיו. בין אם זומנתם זה עתה לחקירה במע"מ, ובין שהחקירה המתנהלת כנגדכם נמצאת זה מכבר בעיצומה – אין לכם רגע מיותר לבזבז.

הדבר נכון אף יותר אם הוגש כנגדכם כתב אישום על ביצוע עבירות מע"מ. פנו ללא דיחוי לייעוץ משפטי איכותי עם עו"ד מע"מ בגוש דן אם ברצונכם לוודא שהאינטרסים שלכם ישמרו במסגרת ההליך כמו גם זכויותיכם.

 

הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לוותר על שירותיו של עורך דין מע"מ ברמת גן

אף שאנשים רבים מתפתים לוותר על שירותיו של עו"ד מע"מ מרמת גן ובכלל, בניסיון לחסוך בעלות שכר הטרחה, חשוב מאוד להיות מודעים מראש לעובדה שכל ניסיון לפעול מול מע"מ באופן עצמאי,טומן בחובו פוטנציאל לנזק כספי כבד וסנקציות פליליות חמורות. זאת משום שהענישה בגין עבירות מע"מ מתחילה בקנסות גבוהים ועלולה גם להסתכם בעונשי מאסר בפועל, בהינתן נסיבות מסוימות.

עורך דין מע"מ ברמת גן
עורך דין מע"מ ברמת גן

בקצרה, הרשעה בעבירות מיסוי ובכללן עבירות במע"מ, היא בהכרח קשה ומחמירה מזו שלה חשופים אנשים שבחרו להסתייע כבר בשלב החקירה הראשוני בשירותיו של עו"ד מע"מ מנוסה במרכז. העונשים שבהם נושאים נאשמים שלא דאגו לעצמם לסיוע משפטי איכותי, לעומת זאת, מגיעים לא אחת גם לרף המקסימלי שהחוק בישראל מאשר.

 

עורך דין מע"מ מרמת גן או עורך דין פלילי?

עבירות מע"מ הן אמנם עבירות פליליות לכל דבר ועניין. יחד עם זאת תחום המיסוי הוא עולם תוכן סבוך מאוד מבחינה משפטי, פיננסית וחשבונאית. הבקיאות של עורך הדין שאותו תבחרו בתור המייצג שלכם בתיק, בחקיקה וההלכה הפסוקה הנוגעות לחוקי מע"מ – יכולה להביא להבדל של ממש בתוצאות ההליך המשפטי והמיסויי שנפתח כנגדכם.

האפשרות שההליך הפלילי שנפתח מולכם בשל החשד לעבירות מע"מ יחתם בהרשעה ופסק דין מחמיר, בזיכוי, או בהמתקת העונש לכל הפחות – תלויה לאין שיעור בניסיון המקצועי ובהיקף ידיעותיו של עורך הדין הנבחר. בסופו של דבר, כשמדובר על הגנה משפטית יעילה באמת מול מע"מ ורשויות המס בכלל, עורך דין המתמחה בתיקי מע"מ הוא הכתובת המתאימה מכולן.

 

היכן אפשר למצוא עו"ד מע"מ טוב ברמת גן?

המקום הטוב ביותר לאתר בו עורך דין מומלץ לענייני מע"מ הוא בקרב חברים, קולגות, בני משפחה או מכרים. המלצות הן כלי מועיל מאין כמוהו המסייע באיתור בעלי מקצוע מעולים באופן כללי, ואדרבא כשמדובר בעורכי דין לענייני מע"מ. יחד עם זאת, מאליו מובן כי מדובר בתחום התמחות ספציפי מאוד – מה שמקטין את הסיכויים לכך שתצליחו להשיג חוות דעת על עו"ד מע"מ ברמת גן דווקא מאנשים שאתם מכירים באופן אישי.

לכן שווה לשקול את החלופה הטובה הבאה, שהיא ביצוע תחקיר קטן ברשת האינטרנט. כיום ניתן לאתר בקלות יחסית המלצות על משרדי עו"ד המתמחים בתיקי מע"מ, הן דרך אתרי האינטרנט של משרדי עורכי הדין השונים והן בפלטפורמות בלתי תלויות, כגון מערכת הביקורות של גוגל לעסקים, ביקורות בעמוד הפייסבוק של המשרד, ואתרי השוואת בעלי מקצועות.

 

כיצד עו"ד מע"מ יכול לסייע בהמתקת העונש או בסגירת התיק?

לעו"ד מע"מ טוב, יש במקרים רבים כלים שבאמצעותם ביכולתו להוכיח כי עבירות המע"מ שהלקוח שלו חשוד או נאשם בביצוען הן עבירות טכניות שבוצעו בתום לב. באופן זה מצליחים עורכי דין טובים לענייני מיסוי, להפחית לא אחת מסעיפי האישום שמיוחסים למיוצגיהם. בהתאם לכך, גם בעונשים ניתן להמתיק וכשמדובר על עו"ד מע"מ מנוסה במיוחד, גם לבטל כליל את האישומים ולסגור את התיק בתשלום כופר בלבד.

 

זומנת לחקירה בחשד לעבירות מע"מ? אסור לך לוותר על ייצוג מעורך דין מע"מ מנוסה ברמת גן

לא אחת, אדם הנחשד או נאשם בעבירות במע"מ, יוצא מנקודת הנחה שהחוק בהכרח אינו לצידו ולכן מוכן לקבל כל סנקציה בהכנעה. אולם חשוב לזכור שההרשעה בעבירות מע"מ לא מסתכמת רק בסנקציות כספיות כמו קנסות גבוהים – היא עלולה גם להוביל לרישומים פליליים ולעונשי מאסר בפועל. אי לכך, אין בשום פנים ואופן לוותר על הייצוג של עורך דין טוב לענייני מע"מ.

 

האם יש קשר בין הרמה המקצועית של עורך דין מע"מ רמת גן לבין גובה שכר הטרחה שהוא גובה?

אין ספק כי בהחלט ישנו קשר ברור בין העלות שעורך הדין גובה בתמורה לשירותיו, לבין הוותק שלו, הניסיון המעשי שלו בעולמות המיסוי והמוניטין שבנה לעצמו לאורך השנים. בהתאם לזאת, נישומים ובעלי עסקים רבים מגלים בדרך הקשה שהניסיון לצמצם בהוצאות המשפטיות שלהם ולקחת מייצג זול – עלה להם ביוקר.

זה מה שקורה פעמים רבות כשחשודים בעבירות מע"מ מחליטים להתפשר על איכותו של עורך הדין שייצג אותם, על מנת לחסוך בעלויות.

 

למה לא כדאי להסתכל רק על המחיר כשבוחרים עורך דין לענייני מע"מ ברמת גן?

אף שברור לחלוטין שמחיר השירות המשפטי שמציע עורך דין המתמחה בתיקי מע"מ, מהווה פקטור משמעותי ביותר – יש לזכור כי רמת הייצוג המשפטי שתסופק לכם בידי עורך הדין הנבחר, עשויה לחולל הבדל דרמטי בתוצאות התיק. הדבר רלוונטי בכל עניין משפטי אך מובחן במיוחד בתחום המיסים ובהתעורר מחלוקות מול רשויות המס.

זאת משום שלאלו עלולות להיות השלכות כספיות מרחיקות לכת. מכאן שישנה חשיבות מכרעת לבחירה בעורך הדין שייצג אתכם מול מע"נ בהתאם לכישוריו, לניסיונו המקצועי ולכמות ההצלחות שנצברו לזכותו בתיקי מס דומים לשלכם.

 

בשורה התחתונה

משרד עו"ד דני אורדן ממוקם בהרצליה שמח להציע שירותי ייצוג וליווי משפטי איכותי ללקוחות מכל אזור המרכז. משרדנו מסייע מזה שנים רבות לאנשים פרטיים, בעלי עסקים ובעלי חברות בישראל, בהתנהלות שוטפת וחוקית מול מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי וגורמים נוספים. זאת בנוסף לליווי בחקירות מע"מ, ייצוג משפטי בחשד או אישומים בעבירות מע"מ, טיפול במחלוקות מול מע"מ, וכיוצא באלו.

לאורך שנות פעילותו הרבות בעולמות המיסוי, משרדנו צבר לעצמו הצלחות משמעותיות ומרשימות שעליהן מעידות ההמלצות מלקוחותינו. נשמח לפעול גם למענכם בכל עניין או סוגיה משפטית הקשורה בהתנהלות השוטפת מול מע"מ או במחלוקות נקודתיות.

זקוקים להתייעצות משפטית מעורך דין מע"מ ברמת גן? לתיאום שיחת ייעוץ דיסקרטית, ללא עלות וללא התחייבות – מלאו את פרטיכם בטופס להלן!

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: