fbpx

עורך דין מע"מ בתל אביב

הידעתם? עבירות מע"מ הן עבירות פליליות לכל דבר ועניין, שהעונשים בגינן עשויים להגיע גם לקנסות כספיים גבוהים וגם לעונשי מאסר. לכן אם אתם מתגוררים או מנהלים עסק באזור המרכז ואתם חשודים או נאשמים בביצוע עבירת מע"מ, חשוב שתבינו איך למצוא עורך דין מע"מ בתל אביב, שיוכל לחלץ אתכם מהתסבוכת ביעילות.

רגע, האם אני זקוק לעורך דין מע"מ בתל אביב או לעורך דין פלילי?

אף שעבירות מע"מ הינן עבירות פליליות במהותן, עקרונית, גם עורכי דין פליליים מספקים ייצוג משפטי לחשודים ונאשמים בתיקים של עבירות מע"מ. יחד עם זאת, יש לזכור כי עולם המיסים הוא תחום מורכב מאוד בפן המשפטי, הכלכלי והחשבונאי כאחד.

בקיאותו של עורך הדין שבו תבחרו כמייצג שלכם, בכלל החוקים הנוגעים להתנהלות מול רשות המיסים ושליטתו בהלכה הפסוקה והתקדימית בתיקים דומים לשלכם – יכולה לחולל הבדל משמעותי מאוד באופן שבו התיק שלכם ייסגר.

השאלה האם ההליך הפלילי הנסוב סביב עבירות המע"מ שבהן אתם חשודים או נאשמים, יסתיים בהרשעה וענישה מחמירה, או בזיכוי (או לכל הפחות בהמתקת העונש) – תלויה מאוד בניסיונו המקצועי והיקף ידיעותיו של עורך הדין הנבחר. בסיכומו של דבר, עבור הגנה משפטית אפקטיבית מול מע"מ ורשות המיסים בכלל, עורך דין מע"מ הוא הגורם המתאים ביותר.

 

מה הזמן הנכון לפנות לעורך דין מע"מ בתל אביב?

הסתבכתם עם מע"מ בחשד לאי דיווח או אי תשלום של כספי המע"מ כחוק? הזמן הנכון לפנות לעורך דין מע"מ בת"א ובכלל, הוא ממש עכשיו. בין שרק זומנתם זה עתה לחקירת מע"מ ובין שחקירת המע"מ שמתנהלת נגדכם נמצאת כבר בעיצומה – ואדרבא אם כבר הוגש נגדכם כתב אישום בגין עבירות מע"מ – אין לכם זמן מיותר לבזבז.

פנו בהקדם האפשרי לייעוץ משפטי מול עו"ד מע"מ במרכז כדי להבטיח שהאינטרסים והזכויות שלכם נשמרים כולם במסגרת ההליך.

עורך דין מע''מ בתל אביב
עורך דין מע"מ בתל אביב

למה חשוב במיוחד לשים לב כשמחפשים עו"ד מע"מ במרכז?

כאשר מחפשים עו"ד לענייני מע"מ באזור תל אביב והמרכז לטובת ייצוג משפטי בחקירה במע"מ או בהליך הפלילי מול רשויות המס, הדבר הראשון שיש לוודא הוא שאתם פונים אך ורק לעורכי דין עם התמחות בדיני מס בישראל.

יש לכך משמעות מכרעת, היות וליווי משפטי איכותי בתיקי עבירות מע"מ, מצריך בקיאות רבה מאוד בדיני המיסוי לצד היכרות עם אופן התנהלותה של מערכת המיסוי בישראל וגורמי המפתח הפעילים בה. לא מומלץ להתפשר על עו"ד שאינו מתמחה בתיקי מע"מ, היות ולא אחת, טעויות תמימות לכאורה בהתנהלות מול רשות המיסים, אשר נובעות מהעדר ניסיון רלוונטי מצד עורך הדין המייצג, עלולות להוביל את התיק למבוי סתום ואף להחמיר את מצבו של הלקוח.

מלבד זאת, יש לוודא מבעוד מועד גם שדיני מיסוי הם תחום העיסוק העיקרי של עורך הדין שעתיד לשמש כמייצג שלכם בתיק המע"מ. זאת משום שישנה משמעות להתמחות ספציפית בעולם המיסים, שהוא תחום מורכב ביותר אשר מצריך התעדכנות שוטפת ושליטה הן בדיני המס המשתנים לפרקים והן בתחומים משיקים, כמו עולם החשבונאות.

כאשר בוחרים בעו"ד המספק שירותים במגוון רחב מדי של תחומים משפטיים, לא ניתן באמת לצפות שאותו עורך דין יהיה בעל רוחב יריעה זהה לשל עו"ד מומחה למע"מ. בהקשר הזה, כדאי מאוד גם לשאול את עורך הדין מראש מהו הוותק שלו בתחום המיסוי ואילו הצלחות צבר לאורך שנות פעילותו בתיקים כשלכם.

 

איפה ניתן למצוא עורך דין מע"מ מומלץ בתל אביב והסביבה?

המקום הטוב ביותר לאתר בו עורך דין מומלץ לענייני מע"מ הוא בקרב חברים, קולגות, בני משפחה או מכרים. המלצות הן כלי מועיל מאין כמוהו המסייע באיתור בעלי מקצוע מעולים באופן כללי, ואדרבא כשמדובר בעורכי דין לענייני מע"מ. יחד עם זאת, מאליו מובן כי מדובר בתחום התמחות ספציפי מאוד – מה שמקטין את הסיכויים לכך שתצליחו להשיג חוות דעת על עו"ד מע"מ בתל אביב דווקא מאנשים שאתם מכירים באופן אישי.

לכן שווה לשקול את החלופה הטובה הבאה, שהיא ביצוע תחקיר קטן ברשת האינטרנט. כיום ניתן לאתר בקלות יחסית המלצות על משרדי עו"ד המתמחים בתיקי מע"מ, הן דרך אתרי האינטרנט של משרדי עורכי הדין השונים והן בפלטפורמות בלתי תלויות, כגון מערכת הביקורות של גוגל לעסקים, ביקורות בעמוד הפייסבוק של המשרד, ואתרי השוואת בעלי מקצועות.

 

על מה קריטי לתת דגש בשיחת הייעוץ הראשונית עם עורך דין מומחה למע"מ?

הבחירה בעו"ד טוב לענייני מע"מ עם ניסיון מקצועי רלוונטי למקרה שלכם, חייבת לעבור בשיחת ייעוץ ראשונית, שבמסגרתה תוכלו לשאול את עורך הדין מגוון שאלות שיסייעו לכם להחליט אם כדאי לכם לשכור את שירותיו. בראש ובראשונה, חשוב לתת דגש על שאלות שיחשפו בפניכם את מידת הבקיאות של איש המקצוע שלפניכם בתחום המיסוי. תוכלו למשל לשאול מה נחשב לעבירות מע"מ טכניות ובמה הן נבדלות מעבירות מע"מ מהותיות.

זהו המקום גם לברר מהם העונשים הקבועים בחוק בישראל על עבירות מהסוג שאתם נחשדים או נאשמים בו. עורך דין מע"מ תותח ידע להסביר לכם בצורה ברורה ומפורטת את התשובות לכלל השאלות שתעלו בפגישה או בשיחה הראשונית, ולחבר את תשובותיו למקרה שלכם. זאת להבדיל מעו"ד חסר ניסיון בתיקי מע"מ או נעדר מקצועיות בתחום המיסוי, שעלול להתחמק מלספק תשובות ברורות לשאלותיכם.

 

האם עו"ד מע"מ יוכל לעזור בסגירת התיק שלי או בהפחתת חומרת העונש?

לעוד מע"מ טוב, ישנם במקרים רבים הכלים להוכיח שעבירות המע"מ שלקוחותיו נחשדים או נאשמים בהן היו עבירות טכניות שנעשו בלי כל כוונת זדון, ובאופן זה – להפחית מסעיפי האישום המיוחסים למיוצגיו ומחומרת העונש או הסנקציות שיוטלו עליהם.

ישנם אף מקרים מסוימים שבהם הודות לכישוריו וניסיונו של עורך הדין, עשויים אפילו להתאפשר ביטול כולל של האישומים הפליליים וסגירת התיק עם דרישה לתשלום כופר או קנס בלבד. יחד עם זאת, הדבר תלוי במידה רבה ביכולות המקצועיות והניסיון שצבר עורך הדין שתבחרו כמייצג בתיק שלכם.

 

עומדים לחקירה בחשד לעבירות מע"מ? אסור לכם לוותר על שירותיו של עורך דין מע"מ מנוסה בתל אביב

לא אחת, אנשים הנחשדים או נאשמים בעבירות מע"מ, יוצאים מנקודת ההנחה שהחוק הוא לרעתם ומוכנים לקבל את הסנקציות שיוטלו עליהם ללא מאבק. הבעיה המהותית במקרים אלו, היא שהרשעה בביצוע עבירת מע"מ אינה מסתכמת בקנסות בלבד, אלא יכולה להוביל גם לרישום פלילי ועונשי מאסר.

מסיבות אלו, אסור בתכלית האיסור לוותר על הסתייעות בעורך דין מע"מ איכותי שצבר רקורד עשיר של הצלחות בתיקי מע"מ. זוהי הדרך היחידה שבה תוכלו להגן על זכויותיכם ולצאת מן ההליך המשפטי והמיסויי כאשר ידכם על העליונה.

 

בשורה התחתונה

משרדו של עו"ד דני אורדן ממוקם בהרצליה אך שמח לספק ייצוג והכוונה משפטית ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות מכל מקום במרכז. במסגרת שנות פעילותנו הרבות בתחום המיסוי, הספיק משרדנו לצבור הצלחות רבות בתיקי מע"מ. נשמח לסייע גם לכם בכל שאלה ונושא. לקביעת פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות והתחייבות, זה הזמן להשאיר בטופס את פרטיכם ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם!

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: