fbpx

עורך דין מיסים בבני ברק

אם אתם חיים בבני ברק ונקלעתם למצב שמצריך ייצוג משפטי מול מס הכנסה, מע"מ או המוסד לביטוח לאומי – דעו כי אתם בחברה טובה. אנשים רבים בארץ, הולכים לאיבוד בין הוראות החוק השונות בהקשר מיסוי ומתקשים להתנהל על פיהן. לא אחת, על רקע זה, נוצר פער בין דרישות החוק הנוגעות לניהול ספרים בבתי עסק לבין האופן שבו ההכנסות וההוצאות בעסק נרשמות ומדווחות בפועל.

על אותו המשקל – גם אנשים פרטיים מתקשים לעיתים למצות את זכויותיהם להקלות מס שונות, או לדווח לרשות המסים על נכסים שבבעלותם כנדרש בחוק.כמובן, יש גם כאלו הפועלים בכוונת מכוון בניסיון להטעות את רשויות המס, כדי שיוכלו לשלם פחות מיסים, אולם רוב האנשים טועים בתום לב בהתנהלותם מול שלטונות המס בישראל.

כך קורה שגם האדם מן היישוב מוצא את עצמו לעיתים במוקד של חקירת מס המתנהלת כנגדו או במצב בו הוא נדרש להתמודד עם קנסות וסנקציות נוספות. בכל אחד מן המצבים הללו, חשוב להסתייע בבעל מקצוע המתמחה במתן שירותי ייצוג משפטי לנישומים מול רשות המסים – הלוא הוא עורך דין מיסים בבני ברק.

מי זקוק לעורך דין מיסים בבני ברק?

כל תושב בישראל נדרש לשלם מיסים כנגד הכנסותיו מעבודה או מכל מקור אחר. לשם הסדרת גביית המס, קיימים חוקי מס ותקנות שונות שתוקנו לטובת העניין, על פיהם מצופים לנהוג הן ציבור משלמי המסים בישראל והן רשויות המס כאחד. כאשר נוצרת מחלוקת בין האזרח לרשויות המס על רקע בעיה בגביית מס הכנסה, מע"מ או ביטוח לאומי – נדרש סיוע משפטי איכותי מעורך דין מיסים בקרבת אזור מגוריו של הנישום.

עורך דין מיסים בבני ברק
עורך דין מיסים בבני ברק

כיצד עו"ד מיסים בבני ברק יכול לעזור לכם?

במידה ורשות המסים חוקרת אתכם בחשד לביצוע עבירות מס, תפקידו של עורך דין לענייני מיסוי יהיה לסייע לכם להוכיח כי לא עברתם על החוק, אלא פעלתם תחת נסיבות המצדיקות את התנהלותכם בהקשר לדיווח והתשלום למס הכנסה, מע"מ או הביטוח הלאומי.

בין השירותים המשפטיים שניתן לקבלם מעורכי דין טובים לענייני מיסים בבני ברק, ניתן למנות ייצוג של רשויות האכיפה ומערכת המשפט של אנשים פרטיים ובעלי עסקים, אשר נחשדים או נאשמים בביצוע עבירות במס הכנסה, עבירות במע"מ, עבירות הלבנת הון וכיוצא באלו.

 

הסיבה שבדיקת המלצות היא חלק משמעותי מהתהליך למציאת עורך דין מיסים טוב במרכז

בדיקת חוות דעת על נותני שירות שונים, היא שלב חיוני בבחירת בעל המקצוע שיספק לכם מענה מקצועי, מועיל ואמין בכל תחום שהוא. הדבר נכון אף יותר כאשר עסקינן בבחירת עורך דין מיסים בבני ברק והסביבה. בדיקת ביקורות על עורכי דין שונים, היא חיונית מאוד לאיתור עו"ד טוב לענייני מיסוי שמספק את סוג השירות לו אתם זקוקים ועושה זאת בצורה המקצועית ביותר.

המלצות על עורכי דין דיני מס בבני ברק ובכלל, ניתן לבקש מבני משפחה, חברים וקולגות, אך כמובן – יש מי שמעדיפים לשמור על דיסקרטיות ככל שמתאפשר להם, כאשר מדובר בחשד לביצוע עבירות מס. לכן קיימת גם האפשרות של בדיקת חוות דעת באינטרנט על עורכי דין שונים – בין אם בגוגל, בפייסבוק, באתרים של עורכי הדין או בפורומים משפטיים.

 

באילו סוגים של אירועי מס עורך דין לענייני מיסוי בבני ברק יכול לסייע?

שירותיו של עורך דין לענייני מיסוי בני ברק, עשויים להידרש במגוון הקשרים. בין האירועים השכיחים יותר שבהם נהוג לפנות לעזרתו של עו"ד מסים בבני ברק ובכלל, ניתן למנות: התמודדות עם איום לפסילת ספרים בעקבות חשד לביצוע עבירות מס, הטלת עיקולים או שומת מס יזומה מצד רשות המסים ("שומה לפי מיטב שיפוט"), התמודדות עם ביטול פטור מניכוי מס במקור, טיפול בקנסות גבוהים שרשות המסים הטילה על נישומים ובעלי עסקים וכיוצא באלו.

במקרים רבים, ייצוג משפטי איכותי מעורך דין מיסים מנוסה בבני ברק, יכול להפוך את הקערה על פיה במושגי מיסוי ובפרט במידה וניתן להוכיח כי הנישום או בעל העסק פעלו בתום לב – גם אם שגו בהתנהלותם מול רשויות המס, מבחינת החוק היבש.

 

החשיבות של מציאת עורך דין מיסים בני ברק עם ניסיון ספציפי למקרה שלכם

בבואכם לחפש עורך דין שייצג אתכם מול מס הכנסה, מע"מ או בט"ל, חשוב בראש ובראשונה שתבינו איזו תת התמחות נחוצה לכם מצד עורך דינכם. לדוגמה, סיוע מעו"ד מיסים המתמחה בתכנון מס, היא חיונית להפחתת נטל המסים שיחול עליכם במסגרת ביצוע רכישות משמעותיות או מהלכים שונים בחיים.

ייצוג משפטי בחקירות מס, צריך להתבצע בידי עו"ד מיסים המתמחה בליווי חשודים ונאשמים בתיקי עבירות מס, וכאשר מדובר בייעוץ מיסויי לתאגידים – נדרשת התמחות במיסוי חברות. מנגד, כאשר הפנייה לעו"ד מסים בבני ברק מתבצעת בהקשר לרכישת דירה או בית, או קבלת נכס מקרקעין בירושה / במתנה – ההתמחות במיסוי מקרקעין מצד עורך הדין, היא מה שעליכם לחפש.

 

אילו שאלות כדאי לשאול עורכי דין לענייני מס לפני שבוחרים מייצג?

על מנת לבחור בעורך דין לענייני מיסוי שיספק לכם מענה מיטבי לצורך שלכם, חשוב לקבוע מול כמה משרדי עורכי דין מובילים לענייני מיסים במרכז, פגישות ייעוץ להתרשמות. פגישות ההתייעצות הללו, הן למעשה ההזדמנות שלכם להתרשם מכמה נותני שירות בתחום ולגבש הבנה טובה יותר של התהליך שבפניו אתם ניצבים בהקשר להתנהלותם מול רשות המסים.

בנוסף, הפגישה עם עורך הדין היא ההזדמנות להעריך את רמתו המקצועית ויחסי האנוש שלו – שהם שני פרמטרים בעלי חשיבות מכרעת לבחירת עורך דין מסים שיקדם את האינטרסים שלכם כהלכה. אופי השאלות שתשאלו את עורכי הדין עמם תיפגשו, תלוי כמובן שבהקשר שבו פניתם להתייעצות משפטית. שאלות כגון: מהי עבירת מס, ואילו עונשים קבועים בחוק בצידן של עבירות מס – רלוונטי לשאול, למשל, במידה וזומנתם לחקירה במס הכנסה.

עורך דין אמין לענייני מס בבני ברק, הוא כזה שיענה על שאלותיכם בהרחבה, באריכות, בסבלנות רבה והכי חשוב – בגובה העיניים.לעומת זאת, עורך דין שמנסה "לנפנף" אתכם באמצעות אמירות כמו "תנו לי לדאוג לזה" או "סמכו עליי" – הוא בהחלט כזה שעדיף להימנע משירותיו.

 

איך מוצאים עורך דין מיסים מומלץ בבני ברק ובכלל?

דיני מס בישראל הם עולם משפטי המורכב מתתי תחומים רבים. כל אחת מתתי ההתמחויות בתחום המיסוי, היא עולם ומלואו ומצריכה בקיאות מצד עורך הדין המייצג לקוח מול רשויות המס. לכן אם אתם נחשדים או נאשמים בעבירות מס חלילה, מומלץ מאוד לפנות למשרדי עו"ד המתמחים בדיני מיסוי בהקשר לתיק הספציפי שלכם. לצורך העניין, יש עורכי דין עם התמחות במיסוי אזרחי, מיסוי פלילי, מיסוי מקרקעין, מיסוי חברות או מיסוי בינלאומי.

 

לסיכום

עו"ד מיסים דני אורדן פועל כמייצג בתיקי מס ועבירות מס מזה שנים. במסגרת פעילותו רבת השנים בתחום המיסוי, צבר עו"ד אורדן הצלחות רבות למען מיוצגיו. אף על פי שמשרד עו"ד אורדן נמצא בהרצליה, אנו מסייעים במתן שירותי סיוע משפטי ברמה הגבוהה ביותר לנישומים רבים מבני ברק וכל יישובי גוש דן. נשמח לסייע גם לכם בכל עניין משפטי בהקשרי מיסים ובכלל.

לקביעת פגישת ייעוץ מול עורך דין מיסים בבני ברק ללא התחייבות מצדכם – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
המדריך לחסכון במס הכנסה

לפתוח חסכונות ולטפח את קרנות הביטוח, לאסוף הוצאות בנוגע לרכב או פגישות קפה שבוצעו במסגרת העבודה, לעדכן את הרשויות בנוגע לשינויי סטטוס ומצבי חיים חשובים

קרא עוד »
עורך דין גילוי מרצון

עורך דין גילוי מרצון: גלו מיוזמתכם או שיגלו עליכם אחת לזמן מה, מתעורר הצורך בקרב גופים מדיניים שונים לפצוח ב"מבצעי יושר" על מנת לקדם תהליכים

קרא עוד »
עורך דין מע"מ 

מס ערך מוסף (מע"מ) הוטל במדינת ישראל החל מאמצע שנות השבעים של המאה הקודמת. זאת, לאחר דיונים ממושכים ותהליך הכנה שנמשך תקופה ארוכה. מאז, הפך

קרא עוד »
ערעור בתביעות מס

כל בעל עסק במדינת ישראל משלם סכומים גבוהים יחסית למס הכנסה על הרווחים שלו הנובעים מהפעילות העסקית השוטפת שלו במהלך שנת המס שלגביה הוגש הדו"ח.

קרא עוד »