fbpx

עורך דין מיסים בגבעת שמואל

במידה ורשות המסים חוקרת אתכם בחשד לביצוע עבירות מול מס הכנסה, במע"מ או בביטוח לאומי, תפקידו של עורך דין מיסים בגבעת שמואל יהיה לעזור לכם להוכיח כי פעלתם בתום לב ובהתאם להוראות החוק, בנסיבות שבהן התעורר החשד לבעיה בדיווח או בתשלום לרשויות המס.

כיצד עו"ד מיסים בגבעת שמואל יכול לעזור לכם?

גרים בגבעת שמואל והגעתם לתרחיש שמחייב סיוע משפטי מול רשות המיסים? מסתבר שאינכם היחידים! ישראלים רבים מוצאים את עצמם מבולבלים לנוכח ריבוי הוראות החוק הנוגעות לגביית מיסים בישראל.

על רקע זה, לא אחת נוצרים פערים בין הוראות החוק הקשורות בניהול ספרים או דיווח על הכנסות ונכסים, ובין האופן בו ההכנסות וההוצאות של הנישום או העסק מתועדות ומדווחות הלכה למעשה. בנוסף, אנשים רבים מתקשים במימוש מלא של זכאותם להטבות מיסוי שונות ומפסידים בשל כך סכומי כסף משמעותיים.

בכל הנוגע לעבירות מס, אף שיש מי שפועלים בכוונת זדון להונות את רשויות המסים, לטובת הימנעות מתשלום מס או הפחתת נטל המס המוטל עליכם – מרבית האנשים מתנהלים בתום לב מול שלטונות המס בישראל והטעויות שהם מבצעים נובעות מחוסר ידע או אי תשומת לב. כך מתרחשים מצבים שבהם גם אזרחים שומרי חוק עלולים למצוא את עצמם מסובכים בחקירת מס או ניצבים בפני סנקציות וקנסות המוטלים עליהם.

אם נקלעתם למצב כזה, עורך דין מנוסה לענייני מיסוי גבעת שמואל, יוכל לייצג את הצד שלכם מול מס הכנסה / מע"מ / בט"ל, להגן על זכויותיכם בתהליך ולצמצמם באופן ניכר את הסיכוי שלכם להינזק בעקבות האינטראקציה מול רשויות המס.

 

האם כדאי לבחור בייצוג משפטי של עו"ד דיני מס עצמאי או למשרד עורכי דין?

כאשר מחפשים עורך דין מס הכנסה גבעת שמואל או עורך דין מע"מ בגבעת שמואל, חשוב למקד מראש את החיפוש בסוג משרד עורך הדין הרלוונטי עבורכם. יש מי שיעדיפו לעבוד עם עו"ד מיסים בעל משרד קטן ובוטיקי שייצג אותם בכוחות עצמו, בעוד שאחרים, יבחרו דווקא במעטפת של משרד עורכי דין גדול ובעל שם.

מדובר בעניין של העדפה אישית, אולם את הדגש חשוב לשים על תחום ההתמחות של המשרד. באם אתם זקוקים לסיוע משפטי הנוגע למיסוי בין לאומי למשל – חשוב לוודא מראש שאתם פונים למשרדים המתמחים בתחום ספציפי זה, כדי לקבל את המענה האיכותי ביותר.

עורך דין מיסים בגבעת שמואל

איך מוצאים עורך דין מיסים מומלץ בגבעת שמואל?

בדיקת ביקורות על נותני שירותים, היא צעד חיוני לבחירת בעלי מקצוע טובים ואמינים בכל תחום. הדבר נכון ביתר שאת, כשמדובר על בחירת עורכי דין לענייני מיסים מגבעת שמואל והסביבה. בדיקת חוות דעת על כמה עורכי דין, היא חיונית במיוחד למציאת עו"ד מיסים טוב שיספק את סוג השירותים הספציפיים שלהם אתם זקוקים – ובצורה המקצועית ביותר.

המלצות על עורכי דין דיני מיסוי מגבעת שמואל ובכלל, אפשר אמנם לבקש מקרובי משפחה, מחברים או מקולגות, אך מטבע הדברים אנשים רבים  המתמודדים עם חשדות לעבירות מס, מעדיפים ודי בצדק, לשמור על חיסיון מרבי בנושא. בהתאם לכך, קיימת האפשרות לחיפוש חוות דעת על עורכי דין באינטרנט – בגוגל, בפייסבוק, באתרי השוואת נותני שירות, באתרי האינטרנט של עורכי דין ובפורומים משפטיים.

 

על סוגי השירותים שעורך דין דיני מיסוי בגבעת שמואל מספק

שירותיו של עורך דין לענייני מיסוי גבעת שמואל, עשויים להידרש במגוון הקשרים. בין האירועים השכיחים יותר שבהם נהוג לפנות לעזרתו של עו"ד מיסים בגבעת שמואל ובכלל, ניתן למנות: התמודדות עם איום לפסילת ספרים בעקבות חשד לביצוע עבירות מס, הטלת עיקולים או שומת מס יזומה מצד רשות המסים ("שומה לפי מיטב השיפוט"), התמודדות עם ביטול פטור מניכוי מס במקור, טיפול בקנסות גבוהים אותם רשות המסים מטילה על נישומים ובעלי עסקים וכיוצא באלו.

במקרים רבים, ייצוג משפטי איכותי מעורך דין מיסים מנוסה בגבעת שמואל, יכול להפוך את המצב על פיו במונחי מיסוי ובמיוחד כאשר ניתן להוכיח שהנישום / בעל העסק העומדים לדין נהגו בתום לב – גם במידה ושגו בהתנהלות שלהם מול רשות המיסים, בראי החוק היבש.

 

מדוע חשוב לשים לב לניסיון הספציפי של עורך הדין?

דיני מס בישראל הם עולם משפטי המורכב מתתי תחומים רבים. כל אחת מתתי ההתמחויות בתחום המיסוי, היא עולם ומלואו ומצריכה בקיאות מצד עורך הדין המייצג לקוח מול רשויות המס. לכן אם אתם נחשדים או נאשמים בעבירות מס חלילה, מומלץ מאוד לפנות למשרדי עו"ד המתמחים בדיני מיסוי בהקשר לתיק הספציפי שלכם. לצורך העניין, יש עורכי דין עם התמחות במיסוי אזרחי, מיסוי פלילי, מיסוי מקרקעין, מיסוי חברות או מיסוי בינלאומי.

על כן, בבואכם לחפש עורך דין שייצג אתכם מול מס הכנסה, מע"מ או בט"ל, חשוב בראש ובראשונה שתבינו איזו תת התמחות נחוצה לכם מצד עורך דינכם. לדוגמה, סיוע מעו"ד מיסים המתמחה בתכנון מס, היא חיונית להפחתת נטל המסים שיחול עליכם במסגרת ביצוע רכישות משמעותיות או מהלכים שונים בחיים.

ייצוג משפטי בחקירות מס, צריך להתבצע בידי עו"ד מיסים המתמחה בליווי חשודים ונאשמים בתיקי עבירות מס, וכשמדובר על ייעוץ בנושאים מיסויים לחברות – נדרשת התמחות במיסי חברות. מנגד, כשהפניה לעו"ד מיסים מגבעת שמואל מבוצעת בהקשר לקניית נכס למגורים, או קבלת מקרקעין בירושה או במתנה – ההתמחות של עורך הדין במיסי מקרקעין, היא התשובה.

 

חשיבות פגישת הייעוץ המקדימה עם עורך דין לענייני מס במרכז

על מנת לבחור בעורך דין לענייני מיסוי שיספק לכם מענה מיטבי לצורך שלכם, חשוב לקבוע מול כמה משרדי עורכי דין מובילים לענייני מיסים במרכז, פגישות ייעוץ להתרשמות. פגישות ההתייעצות הללו, הן למעשה ההזדמנות שלכם להתרשם מכמה נותני שירות בתחום ולגבש הבנה טובה יותר של התהליך שבפניו אתם ניצבים.

בנוסף, הפגישה עם עורך הדין היא ההזדמנות להעריך את רמתו המקצועית ויחסי האנוש שלו – שהם שני פרמטרים בעלי חשיבות מכרעת לבחירת עורך דין מסים שיקדם את האינטרסים שלכם כהלכה.

אופי השאלות שתציגו לעורכי הדין שעמם תפגשו, תלוי בהקשר בו פניתם להתייעצות משפטית. שאלות כגון: מהן עבירות מס, ואילו עונשים קבועים בחוק בצידן של עבירות מס – רלוונטי לשאול, למשל, במידה וזומנתם לחקירה במס הכנסה. עורך דין אמין לענייני מס בגבעת שמואל, הוא כזה שיענה על שאלותיכם בהרחבה, באריכות, בסבלנות רבה והכי חשוב – בגובה העיניים.

 

לסיכום: למי פונה כשמתעורר הצורך בעורך דין מיסים איכותי בגבעת שמואל?

עו"ד מיסים דני אורדן פועל כמייצג בתיקי מס ועבירות מס מזה שנים. במסגרת פעילותו רבת השנים בתחום המיסוי, צבר עו"ד אורדן הצלחות רבות למען מיוצגיו. אף על פי שמשרד עו"ד אורדן נמצא בהרצליה, אנו מסייעים במתן שירותי סיוע משפטי ברמה הגבוהה ביותר לנישומים רבים מגבעת שמואל וכל יישובי גוש דן. נשמח לסייע גם לכם בכל עניין משפטי בהקשרי מיסים ובכלל. לקביעת פגישת ייעוץ מול עורך דין מיסים בגבעת שמואל ללא התחייבות מצדכם – לחצו כא.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
מיסוי פרסונאלי וטריטוריאלי

תשלומי המס הם סוגיה שרוב הישראלים היו מעדיפים פשוט לשכוח אותה. אלא שכתוצאה משינויים רבים שחלו (ועדיין) מתחילת שנות האלפיים בנוגע לשוק העבודה והמשק המקומי,

קרא עוד »
החלטת מס מקדמית

פירמה גדולה ומוכרת בשוק ההון הקימה בשנה האחרונה חברה אחות בתחום ייעוץ המס, עמה הייתה מעוניינת בסופו של דבר להתמזג. היא חיפשה את הסעיף המתאים

קרא עוד »
התנאים לגילוי מרצון 

אחד המאפיינים של מדינה כל מתוקנת, הוא שכל אחד מהאזרחים והתושבים המתגוררים, חיים ומתפרנסים בה, משלם את המיסים המוטלים עליו על פי חוק ובזמן. זאת,

קרא עוד »
המדריך לחסכון במס הכנסה

לפתוח חסכונות ולטפח את קרנות הביטוח, לאסוף הוצאות בנוגע לרכב או פגישות קפה שבוצעו במסגרת העבודה, לעדכן את הרשויות בנוגע לשינויי סטטוס ומצבי חיים חשובים

קרא עוד »
ייעוץ בדיני מס

כמעט כל מדינה בעולם, מטילה מיסים שונים על האזרחים והתושבים העובדים ומתפרנסים בה. רק מדינות מעטות אינן מטילות מיסים. המדינות שהאזרחים שלהן או מי שעובדים

קרא עוד »