fbpx

עורך דין מע"מ בבני ברק

עבירות במע"מ נחשבות כעבירות פליליות לכל דבר ועניין, שהענישה בצידן היא מחמירה. אדם המורשע בעבירת מע"מ עלול למצוא את עצמו נדרש לתשלום קנס כספי כבד במיוחד ובמקרים מסוימים, אף עם עונש מאסר. לאור חומרת העונש שעלול להיות מוטל על מי שיורשע בעבירות מס בדגש על עבירות מע"מ, ישנה חשיבות רבה לקבלת סיוע משפטי מעורך דין מע"מ טוב ומנוסה.

מאחר וגם לזמינות והנגישות של משרד עורך הדין ישנו משקל רב, אם אתם מתגוררים בבני ברק והאזור, פנייה לעורך דין מע"מ בבני ברק היא הדרך שלכם להיחלץ מהתסבוכת  עם מינימום השלכות פליליות וכלכליות.

מתי כדאי לפנות לעזרת עורך דין לענייני מע"מ בבני ברק?

גרים בבני ברק וזומנתם לחקירה ברשות המיסים בחשד לביצוע עבירות מע"מ? במצב כזה ולבטח אם כבר הוגש נגדכם כתב אישום על רקע עבירות מע"מ, אין סיבה שתתמהמהו עם הפנייה לעורך דין עבירות מע"מ בני ברק. ייצוג משפטי איכותי מעו"ד מומחה לדיני מס, חיוני כבר מתחילתה של החקירה במע"מ שכן, התנהלות נכונה מול החוקרים היא קריטית למסירת גרסה שלא תסבך אתכם בהליכים פליליים מורכבים יותר בהמשך.

מכאן שהזמן הטוב ביותר לפנות לעו"ד מע"מ מומלץ בבני ברק, היא כבר משלב האינטראקציה הראשונית שלכם מול חוקרי רשות המסים. פירושו שבו במועד שפנו אליכם וזימנו אתכם לחקירה, כדאי לתאם התייעצות משפטית עם עו"ד מע"מ טוב.

עורך דין מע"מ בבני ברק
עורך דין מע"מ בבני ברק

הסכנות הגלומות בייצוג עצמי בחקירות מס ובהתנהלות מול מע"מ

ישנם מקרים שבהם אנשים הנחשדים בביצוע עבירה במע"מ מתפתים להתנהל עצמאית מול מע"מ או מגיעים לחקירה מבלי שנועצו בעורך דין מיסים לפני כן. אף על פי שהסיבה לכך היא לרוב השיקול הכספי, מדובר בטעות מרה שהשלכותיה עלולות להיות חמורות וארוכות טווח.

כל ניסיון להתנהל מול רשויות המס ללא הכוונה משפטית מעורך דין המתמחה בדיני מיסוי מעמיד את הנחקר בסיכון גבוה להיפגע כספית בשל כך ולהידרש לשלם קנסות גבוהים מכפי שהיה משלם – אם בכלל, במידה והיה מגיע לאחר הכנה נאותה של עו"ד מע"מ מנוסה.

בנוסף, ללא ייצוג הולם מול רשויות המס עלול הנחקר לשאת בסנקציות שיגבילו את פעילותו העסקית – כמו סגירת התיק שלו במע"מ, כאשר במקרים מסוימים החקירה עלולה להוביל גם לנקיטת הליכים פליליים שעלולים להסתיים בעונש מאסר בפועל.

את כלל הסיכונים הללו ניתן לצמצם במידה ניכרת כאשר דואגים לפנות להתייעצות מקדימה לחקירת המע"מ מול עורך דין לענייני מע"מ בבני ברק. לא אחת מייצג טוב מצליח להזים את החשדות לביצוע עבירות מס או להקטין את היקף ומשקל העבירות המיוחסות למיוצגיו, באופן שיאפשר גם הפחתה משמעותית בחומרת הענישה שתושת עליהם.

 

כללי האצבע למציאת עורך דין מע"מ מומלץ בבני ברק

השאלה כיצד מוצאים עורך דין טוב לענייני מע"מ בבני ברק ובכלל, עולה לעיתים קרובות בקרב תושבי גוש דן שמוצאים את עצמם מזומנים לחקירת מס. אולם חשוב לדעת כי דיני המס בישראל, ובפרט החוקים הנוגעים ספציפית למע"מ, מהווים נישה משפטית מורכבת. דיני המע"מ כשלעצמם, הם בבחינת נישה משפטית צרה בעולם דיני המס, ומכאן שהסיכויים למציאת חוות דעת מאנשים שאתם מכירים, לגבי עורכי דין מומלצים עבירות מע"מ בבני ברק ספציפית, הם קלושים למדי.

יתר על כן, אף שבחיפוש המלצות לסיוע משפטי מעורך דין בהקשר לתחומי התמחות אחרים, אנשים נוהגים לבקש המלצות מקרובי משפחה, חברים וקולגות וקולגות – במקרה של חשדות למעורבות בעבירות מע"מ או עבירות מס מסוגים אחרים, ישנה נטייה להעדיף שלא להכניס בסוד העניינים אנשים רבים, וזאת לאור הרגישות הרבה האופפת את המצב מלכתחילה והחשש המוצדק מפני ההשלכות שעלולות להיות לכך שהסיפור יתגלגל לידיעתם של האנשים הלא נכונים.

בהתאם לכך, יש לא מעט חשודים ונאשמים בעבירות מע"מ שמחליטים להתבסס על האינטרנט ככלי מסייע עיקרי למציאת עורך דין לייצוג מול רשויות המסים בחקירות מע"מ. בגוגל ובפייסבוק קיימים מנגנוני דירוג שבאמצעותם לקוחות משאירים ביקורות וחוות דעת על התרשמותם מנותני שירות בתחומים שונים. בעזרת אלו ניתן גם להעריך את שביעות רצונם של לקוחותיהם של עורכי דין לענייני מע"מ במרכז.

בנוסף לאלו, קיימת גם האפשרות לחפש דירוגים של עורכי דין לייצוג בעבירות מע"מ באמצעות פורומים משפטיים ו/או אתרים להשוואת נותני שירותים. יחד עם זאת, הדרך היעילה ביותר להתרשם מרמת המקצוענות והשירות שתקבלו מעו"ד מע"מ בבני ברק, היא לקבוע מספר פגישות ייעוץ ראשוניות עם עורכי דין באזור מגוריכם.

כך תוכלו להתרשם באופן אישי מכל אדם שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור בתור המייצג שלכם מול רשות המסים, ולגלות לאיזה סטנדרט מקצועי ושירותי תוכלו לצפות.

 

כך עורך דין עבירות מע"מ יכול להפחית מחומרת העונשים במקרה של הרשעה

עורך דין מע"מ טוב מבני ברק ישאף להקל מחומרת האישומים המיוחסים למרשו הנאשם בעבירות במע"מ, על ידי ביסוס הטענה כי מדובר בעבירות טכניות שבוצעו בתום לב. במקרים רבים הדבר מאפשר להפחית בעונשו של מי שהורשע בביצוע עבירות מיסוי ואף להביא לסגירת התיק בתשלום כופר בלבד.

 

השיקולים שצריכים להנחות אתכם כשאתם מחפשים עורך דין מע"מ במרכז

איכות הליווי המשפטי שעורך הדין שתשכרו יספק לכם מול מע"מ, תקבע אם תצאו את ההליכים עם רישום פלילי, סנקציות כלכליות ו/או עונש מאסר, לצד נזק לשמכם הטוב, או שתסיימו אותו עם מינימום השלכות.

למותר לציין כי שיקום המצב הכלכלי, האישי והמקצועי לאחר הרשעה בעבירת מע"מ, אינו עניין פשוט והעלות שאתם עלולים לשלם על ייצוג משפטי מעורך דין מע"מ זול בבני ברק, יכולה להיות גבוהה לאין שיעור מעלות שכר הטרחה של עו"ד מע"מ מנוסה ומקצועי. מכאן שאין להקל ראש בבחירת בעורך הדין שלכם ותמיד כדאי להעדיף בעל מקצוע ששמו הולך לפניו מאשר מי שיתרונו במחיר הנמוך שלו בלבד.

 

בניהול חקירת מע"מ – אין תחליף לליווי משפטי מעורך דין מע"מ מנוסה

לא אחת אנשים יוצאים מנקודת ההנחה כי עצם כך שזימנו אותם לחקירה ברשות המסים, אומר שעשו משהו לא תקין ולכן אין דרך להילחם ברוע הגזירה. אולם מאחר והרשעה בביצוע עבירות מע"מ אינה מסתכמת רק בסנקציות כספיות, אלא עלולה להגיע לענישה פלילית הכוללת מאסר בפועל ורישום פלילי – אסור לקבל מראש את הדין בהכנעה, אלא הכרחי לפנות מיידית לעורך דין לענייני מע"מ שיברר מה הבסיס לחשדות, האם הם אכן מוצדקים ובמידה שכן – כיצד ניתן לבצע בקרת נזקים בתיק.

 

לסיכום: הכתובת שלכם לכל סוגיה משפטית בהקשרי מיסוי

עו"ד מע"מ דני אורדן הוא בעל משרד עורך דין מיסים מצליח במרכז. לאורך שנות פעילותו כמייצג של נישומים ובעל עסקים מול רשויות המס, הספיק עורך דין אורדן לקצור הישגים רבים לטובת לקוחותיו במאבקם מול רשות המסים. נשמח לעמוד גם לרשותכם ולהילחם למענכם בכל מחלוקת המתעוררת מול מע"מ, מס הכנסה או ביטוח לאומי, ולהביא את המשבר לסיומו המהיר תוך מימוש אופטימלי של מלוא הזכויות והאינטרסים שלכם.

מחפשים עורך דין מע"מ מומלץ בבני ברק? זה הזמן לקביעת פגישת ייעוץ דיסקרטית עם משרדנו. מלאו את פרטיכם בטופס ונציגינו ידאגו ליצור עמכם קשר בהקדם. לפרטים נוספים – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
מיסוי חברות ותאגידים

חלק בלתי נפרד מקיומה של כל חברה ותאגיד הוא מיסוי: התשלום שאותו ארגון מעביר לקופת המדינה לצורך הכנסותיה ויכולתה להמשיך ולעודד את הכלכלה, הנגשת השירותים

קרא עוד »
מהו מיסוי הייטק

על מנת להבין מהו מיסוי הייטק, יש להבין מהו מיסוי חברות – אותו מס יחסי שחברות ותאגידים נדרשים לשלם על פי החוק. מס החברות כולל

קרא עוד »
עורך דין גילוי מרצון

עורך דין גילוי מרצון: גלו מיוזמתכם או שיגלו עליכם אחת לזמן מה, מתעורר הצורך בקרב גופים מדיניים שונים לפצוח ב"מבצעי יושר" על מנת לקדם תהליכים

קרא עוד »
עורך דין העלמת מס

מקנס שיחסל אתכם סופית ועד מאסר ממושך: מה צפוי לאדם שמעלים מיסים? עשרות תיקי העלמות מס בשווי מאות אלפי ועד מיליוני שקלים מנוהלים מידי שנה

קרא עוד »
הפחתת ארנונה לעסקים

אם אתם בעלי עסק עצמאי בישראל ונטל תשלומי הארנונה מכביד עליכם, ודאי תשמחו לגלות כי ישנה אפשרות של הפחתת ארנונה לעסקים, הזמינה בהינתן עמידה בתנאים

קרא עוד »