fbpx

עורך דין מע"מ בגבעת שמואל

מבחינת החוק בישראל, עבירות מע"מ הן עבירות פליליות לכל דבר ועניין. בהתאם לכך, גם העונשים בצידן נוטים להיות חמורים. אדם שהורשע בעבירות מע"מ עלול להידרש לשלם קנסות כספיים גבוהים לעיתים לשאת גם בעונש מאסר בפועל.

בהתחשב בחומרת העונשים שעלולים להיות מוטלים בעקבות הרשעה בביצוע עבירות מע"מ, נודעת חשיבות רבה לליווי משפטי איכותי מעורך דין מע"מ בגבעת שמואל. הכוונה מעו"ד מע"מ טוב – היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מצב הביש שאליו נקלעתם, ולהקטין את הסיכון להשלכות פליליות וכלכליות.

מה המועד הנכון לקביעת שיחת ייעוץ עם עורך דין מע"מ בגבעת שמואל?

מתגוררים בגבעת שמואל ונקראתם לחקירה ברשות המסים בעקבות חשדות לביצוען של עבירות מע"מ? במצב כזה ולבטח אם כבר הוגש נגדכם כתב אישום על רקע עבירות מע"מ, ייצוג משפטי מעו"ד מומחה בדיני מס, נדרש באופן מיידי. למעשה, סיוע והכוונה מעורך דין לענייני מע"מ הם חיוניים כבר מתחילתה של החקירה במע"מ שכן, התנהלות נכונה מול החוקרים היא קריטית למסירת גרסה שלא תסבך אתכם בהליכים פליליים מורכבים יותר בהמשך.

מכאן שהזמן הטוב ביותר לפנות לעו"ד מע"מ מומלץ בגבעת שמואל, היא כבר משלב האינטראקציה הראשונית שלכם מול חוקרי רשות המסים. פירושו שבו במועד שפנו אליכם וזימנו אתכם לחקירה, כדאי לתאם התייעצות משפטית עם עו"ד מע"מ טוב.

 

למה שלא אייצג את עצמי בחקירה במע"מ?

ישנם מקרים בהם אנשים שנחשדו בעבירה במע"מ מתפתים להתנהל עצמאית מול מע"מ או מגיעים לחקירה מבלי שפנו קודם לכן לעורך דין לענייני מיסים. אף על פי שהסיבה לכך היא לרוב השיקול הכספי, מדובר בטעות מרה שהשלכותיה עלולות להיות חמורות וארוכות טווח.

כל ניסיון להתנהל מול רשויות המס ללא הכוונה משפטית מעורך דין המתמחה בדיני מיסוי שם את הנחקר בסיכון גבוה להיפגע כספית בשל כך ולהידרש לשלם קנסות גבוהים מכפי שהיה משלם – אם בכלל, במידה והיה מגיע לאחר הכנה נאותה של עו"ד מע"מ מנוסה.

בנוסף, ללא ייצוג הולם מול רשויות המס עלול הנחקר לשאת בסנקציות שיגבילו את פעילותו העסקית – כמו סגירת התיק שלו במע"מ, כאשר במקרים מסוימים החקירה עלולה להוביל גם לנקיטת הליכים פליליים שעלולים להסתיים בעונש מאסר בפועל.

עורך דין מעמ בגבעת שמואל
עורך דין מעמ בגבעת שמואל

בקרת נזקים וצמצום סיכונים הם שם המשחק

לא אחת אנשים יוצאים מנקודת ההנחה כי עצם כך שזימנו אותם לחקירה ברשות המסים, אומר שעשו משהו לא תקין ולכן אין דרך להילחם ברוע הגזירה. אולם מאחר והרשעה בעבירות מע"מ אינה מסתכמת בסנקציות כספיות בלבד, אלא עלולה להגיע לענישה פלילית הכוללת מאסר בפועל ורישום פלילי – אסור לקבל מראש את הדין בהכנעה, אלא הכרחי לפנות מיידית לעורך דין לענייני מע"מ שיברר מה הבסיס לחשדות, האם הם אכן מוצדקים ובמידה שכן – כיצד ניתן לבצע בקרת נזקים בתיק.

את מרבית הסיכונים שצוינו מעלה, אפשר לצמצם משמעותית אם דואגים לפנות לייעוץ מקדים מול עורך דין לענייני מע"מ בגבעת שמואל, וזאת טרום החקירה במע"מ. מייצג טוב מצליח לעיתים קרובות להפריך את החשדות כלפי מרשו או להקטין את ההיקף והמשקל העבירות במע"מ שמיוחסות ללקוח באופן שיאפשר להפחית מאוד את חומרת הסנקציות שיוטלו עליו באם יורשע בעבירות שיוחסו לו.

עורך דין מע"מ טוב מגבעת שמואל ישאף להקל מחומרת האישומים המיוחסים למרשו הנאשם בעבירות במע"מ, על ידי ביסוס הטענה כי מדובר בעבירות טכניות שבוצעו בתום לב. במקרים רבים הדבר מאפשר להפחית בעונשו של מי שהורשע בביצוע עבירות מיסוי ואף להביא לסגירת התיק בתשלום כופר בלבד.

 

עורך דין מע"מ זול בגבעת שמואל או עורך דין מע"מ טוב בגבעת שמואל?

איכות הליווי המשפטי שעורך הדין שתשכרו יספק לכם מול מע"מ, תקבע אם תצאו את ההליכים עם רישום פלילי, סנקציות כלכליות ו/או עונש מאסר, לצד נזק לשמכם הטוב, או שתסיימו אותו עם מינימום השלכות.

למותר לציין כי שיקום המצב הכלכלי, האישי והמקצועי לאחר הרשעה בעבירת מע"מ, אינו עניין פשוט והעלות שאתם עלולים לשלם על ייצוג משפטי מעורך דין מע"מ זול בגבעת שמואל, יכולה להיות גבוהה לאין שיעור מעלות שכר הטרחה של עו"ד מע"מ מנוסה ומקצועי. מכאן שאין להקל ראש בבחירת בעורך הדין שלכם ותמיד כדאי להעדיף בעל מקצוע ששמו הולך לפניו מאשר מי שיתרונו במחיר הנמוך שלו בלבד.

 

הדרכים למציאת עו"ד מומלץ לענייני מע"מ במרכז

השאלה כיצד מוצאים עורך דין טוב לענייני מע"מ בגבעת שמואל ובכלל, עולה לעיתים קרובות בקרב תושבי גוש דן שמוצאים את עצמם מזומנים לחקירת מס. אולם חשוב לדעת כי דיני המס בישראל, ובפרט החוקים הנוגעים ספציפית למע"מ, מהווים נישה משפטית מורכבת.

דיני המע"מ כשלעצמם, הם בבחינת נישה משפטית צרה בעולם דיני המס, ומכאן שהסיכויים למציאת חוות דעת מאנשים שאתם מכירים, לגבי עורכי דין מומלצים עבירות מע"מ בגבעת שמואל ספציפית, הם קלושים למדי.

מלבד זאת, הגם שבחיפוש סיוע משפטי בתחומים משפטיים אחרים, נהוג לבקש המלצות ממשפחה, חברים וקולגות – במקרה של חשדו לעבירות מע"מ ועבירות מס באופן כללי, יש נטיה ברורה להעדיף לא לשתף כל אחד בסיפור, לאור הרגישות האופפת את הסיטואציה מלכתחילה ומפאת החשש מן ההשלכות שיכולות להיות לכך שהעניין יגיע לאוזניים הלא נכונות.

בהתאם לזאת, חשודים ונאשמים לא מעטים מחליטים להסתייע באינטרנט ככלי לחיפוש עורך דין לייצוג מול רשויות המסים בחקירות מע"מ. בגוגל ובפייסבוק קיימים מנגנוני דירוג שבאמצעותם לקוחות משאירים חוות דעת על ההתרשמות שלהם מנותני שירותים בתחומים שונים. בעזרת אלו ניתן גם להעריך את שביעות רצונם של לקוחותיהם של עורכי דין לענייני מע"מ במרכז.

בנוסף לאלו, קיימת גם האפשרות לחפש דירוגים של עורכי דין לייצוג בעבירות מע"מ באמצעות פורומים משפטיים ו/או אתרים להשוואת נותני שירותים.

יחד עם זאת, הדרך היעילה ביותר להתרשם מרמת המקצועיות והשירות שתקבלו מעו"ד מע"מ בגבעת שמואל, היא לקבוע מספר פגישות ייעוץ ראשוניות עם עורכי דין באזור מגוריכם. כך תוכלו להתרשם באופן אישי מכל אדם שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור בתור המייצג שלכם מול רשות המסים, ולגלות לאיזה סטנדרט מקצועי ושירותי תוכלו לצפות.

 

עורך דין מע"מ דני אורדן – קו ההגנה הראשון שלכם מול רשות המסים

במהלך פעילותו הענפה כעורך דין מע"מ במרכז, עורך דין מע"מ דני אורדן הספיק לצבור הצלחות והישגים רבים לטובת מיוצגיו מול רשות המסים. משרדנו ישמח לסייע גם לכם בכל עניין שהתעורר מול מע"מ או מס הכנסה, ולהביא את הסאגה לסיומה המהיר, לשביעות רצונכם.

מחפשים עורך דין לענייני מע"מ בגבעת שמואל? זה הזמן לקבוע פגישת התייעצות ללא צורך בהתחייבות. מלאו את הפרטים שלכם בטופס מטה ונציגים ממשרדנו יצרו איתכם קשר בהקדם. למעבר לטופס – לחצו כאן.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
ערעורים בתיקי מיסים

ד' "חטף" מהשופטת עונש כבד במיוחד: מאסר בפועל למשך 9 חודשים, מאסר על תנאי לשנה אחת נוספת (לתקופה של 3 שנים) וקנס על סך 100,000

קרא עוד »
עבירות מס של עצמאיים

עבירות מס של עצמאיים הפכו להיות בשנים האחרונות דבר שכיח במיוחד, כאשר עצמאיים רבים מנסים את מזלם ולא מדווחים בצורה נכונה על ההכנסות לרשויות המס.

קרא עוד »
החלטת מס מקדמית

פירמה גדולה ומוכרת בשוק ההון הקימה בשנה האחרונה חברה אחות בתחום ייעוץ המס, עמה הייתה מעוניינת בסופו של דבר להתמזג. היא חיפשה את הסעיף המתאים

קרא עוד »
המדריך לחסכון במס הכנסה

לפתוח חסכונות ולטפח את קרנות הביטוח, לאסוף הוצאות בנוגע לרכב או פגישות קפה שבוצעו במסגרת העבודה, לעדכן את הרשויות בנוגע לשינויי סטטוס ומצבי חיים חשובים

קרא עוד »
תקנות מס הכנסה

תקנות מס הכנסה הינן הוראות מחייבות החלות על אזרחי מדינת ישראל, שלא בהכרח נחקקו על ידי הרשות המחוקקת עצמה אלא תוקנו על ידי גורמים מקצועיים

קרא עוד »