fbpx

עורך דין מיסים בתל אביב

עורך דין מיסים מומלץ בתל אביב מספק לקהל לקוחותיו סל שירותים נרחב, כאשר הדגש מושם על ליווי וייצוג משפטי מול רשות המיסים, עבור יחידים ובעלי תיקי עוסק או חברה בע"מ שכנגדם נפתחו חקירת מס או הליכים בעקבות חשד לביצוע עבירות מס לסוגיהן.

בסקירה להלן נדון בכל מה שחשוב לדעת כשמחפשים עורך דין מיסים בתל אביב, לרבות גובה שכר הטרחה המקובל בקרב עורכי דין המתמחים בדיני מס, והדרך לעמוד על טיבו של עורך הדין.

כמה עולה עורך דין מיסים בתל אביב?

שאלת היקף שכר הטרחה שניתן לצפות מעו"ד מיסים לדרוש תמורת שירותיו, היא בין הנושאים שהכי מעסיקים אנשים שזקוקים לסיוע מעורך דין לענייני מיסים בתל אביב ובכלל. לכן את השורות הבאות נקדיש לסקירה של טווחי העלויות שעורכי דין מתחום המיסים במרכז נוהגים לגבות בגין השירותים העיקריים שהם מעמידים לרשות מיוצגיהם.

  • פגישת ייעוץ ראשונה עם עורך דין העוסק בדיני מיסוי: 500 – 700 ש"ח.
  • פגישת ייעוץ שלישית ואילך: 500 – 1,000 ש"ח.
  • ייעוץ לבודדים בתחום המיסוי, כולל אפיון מסמכים: 900 – 1,200 ש"ח.
  • ייעוץ לעסקים בתחום המיסוי: 500 – 1,000 ש"ח.
  • שליחת התראות: 250 – 300 ש"ח.
  • שכר טרחת עו"ד לענייני מיסים בת"א: 10- 20 אחוזים מסכום התביעה.
  • עריכת תצהיר או כתב הרשאה: 400 – 500 ש"ח.
  • הכנה וניסוח של חוות דעת משפטיות: 900 – 1,000 ש"ח.
  • הגשת ערעור לרשות המיסים: 7.5% מהסכום שבמחלוקת.
עורך דין מיסים בתל אביב
עורך דין מיסים בתל אביב

האם יש קשר בין עלות שכר הטרחה ורמתו המקצועית של עורך דין לענייני מיסוי?

אף שעלותם שירותיהם של עורכי דין לענייני מיסים בתל אביב והמרכז, היא מטבע הדברים, מהפרמטרים הכי משמעותיים המשפיעים על אופן הבחירה במייצג מול רשות המיסים, אסור לשכוח כי טיב הייצוג המשפטי שיינתן לכם, הוא שיקול לא פחות משמעותי מהעלות.

גובה שכר הטרחה שעו"ד מיסוי בתל אביב גובה מלקוחותיו, מהווה נגזרת גם של הוותק, הניסיון המקצועי, המוניטין וההצלחות שעורך הדין צבר בתחומו. הבחירה בעורך דין מיסים שגובה שכר טרחה נמוך עבור שירותיו, עלולה לעיתים לבוא במחיר של היעדר ניסיון משפטי מספק בייצוג מול שלטונות המס בארץ.

במקרה כזה, אתם מעמידים את האינטרסים שלכם בסכנה ועלולים למצוא את עצמכם יוצאים כששכרכם בהפסדכם בתיק שאתם עלולים לשלם עליו הרבה מעבר למה שהייתם משלמים תמורת ייצוג משפטי מעורך דין מיסים טוב במרכז.

 

למה עדיף לפנות לעורך דין מיסים בתל אביב ולא ליועץ מס או רו"ח?

אנשים רבים תוהים בצדק, מה ההצדקה לפנייה לעו"ד מיסים בהקשר להתנהלות מול רשויות המס, כשניתן לקבל שירות דומה לכאורה, מיועצי מס או רואי חשבון. על מנת לענות על השאלה המתבקשת, חשוב בראש ובראשונה להסביר כי קיימים תרחישים מסוימים שנחשבים חריגים בהתנהלות מול מס הכנסה, מע"מ או ביטוח לאומי, כדוגמת מצב שבו מס הכנסה מחליט לבצע ביקורת פתע אצל בעל עסק ומגלה חריגות יוצאות דופן בניהול התיקים שלו.

אלו הם מצבים שגם רואה חשבון או יועץ מס שנישום משלם להם בשוטף תמורת ניהול הספרים והדיווחים שלו, לא בהכרח יוכלו להתמודד עמם כשורה במידה והם יגיעו לחקירה פלילית. לכן במצבים חריגים מסוג זה ההסתייעות בעו"ד מיסים היא מחויבת המציאות ויכולה לחולל הבדל של יום ולילה באופן שבו התיק יסגר.

הניסיון מלמד כי לניסיונו של עורך דין מיסים בליווי הליכים פליליים ואזרחיים מול רשויות המס – יש תרומה רבת ערך לשמירת זכויותיהם הפיננסיות והמשפטיות של נאשמים וחשודים בתיקים של עבירות מיסוי. בנוסף לכך חשוב גם לדעת כי על עורכי דין לענייני מיסים – בשונה מרואי חשבון או יועצי מס, חלה חובת השמירה על סודיות הלקוח. לכן אין חשש שהמידע המיסויי שתשתפו עם עורך דינכם, ידלוף חלילה החוצה.

 

איך מוצאים עו"ד מיסים טוב באזור המרכז?

הבסיס לייצוג משפטי טוב מול רשויות המס, הוא היכרות יסודית ומעמיקה עם דיני המיסוי בארץ, לצד היכרות עם הגורמים השונים הפועלים במשרדי מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי. בנוסף לאלו, חשוב גם לוודא מבעוד מועד כי עורך הדין שאתם שוקלים להסתייע בשירותיו, אכן מתמחה בדיני מס כתחום עיסוקו המרכזי.

חשיבותה של התמחות ספציפית בתחום המיסוי, טמונה בכך שמדובר על תחום משפטי סבוך ודינמי מאוד – מה שמחייב כל עורך דין המייצג לקוחות מול רשות המיסים על שלוחותיה השונות, להיות בעל ידע עשיר וניסיון רב במספר דיסציפלינות משיקות, ובכלל זה בתחום החשבונאות.

את הניסיון והידע הענפים הללו, פחות סביר למצוא אצל עורכי דין המחלקים את זמנם בייצוג של לקוחות גם בתחומי משפט אחרים. לעניין זה, כדאי גם לשאול את עורך הדין שאותו אתם שוקלים להעסיק, כמה שנות ותק יש לו כמייצג מול רשויות המס ולבקש שיספר לכם על הצלחותיו בתיקים הדומים לשלכם.

 

למה חשוב לשים לב כשמחפשים עורך דין מיסים מומלץ בתל אביב?

כאשר מחפשים עו"ד מומחה למיסוי, אין לדלג על שלב חיפוש חוות הדעת וההמלצות. זוהי אחת הדרכים הבדוקות והודאיות ביותר למציאת עו"ד "עם קבלות" שיודע את העבודה. לעיתים ניתן למצוא עורכי דין מעולים באמצעות המלצה מקרובי משפחה, חברים קרובים או קולגות.

אולם לא תמיד ניתן להשיג חוות דעת מאדם שמכירים באופן אישי, דווקא על עו"ד בתחום ההתמחות הרלוונטי עבורנו. לכן ייתכן בהחלט שתידרשו לפנות מזמנכם לטובת תחקיר קצר ברשת האינטרנט, שבו תצטרכו לדגום אתרי אינטרנט להשוואת אנשי מקצוע, בנוסף לחוות דעת ודירוגים בגוגל ובפייסבוק על עורכי דין לדיני מיסים בתל אביב והאזור.

 

על חשיבות הבחירה בעו"ד מנוסה לדיני מיסים

במצבים שבהם דרוש ייצוג או ייעוץ משפטי הנוגע להתנהלות מול רשות המיסים בישראל, תמיד מומלץ לפנות לעורך דין הבקיא במכלול ההיבטים הכרוכים בהתנהלות בשגרה מול מס הכנסה, מע"מ והביטוח הלאומי. למשל: עורך דין מיסוי השולט בחוקי השומה והוראות החוק לעניין ניהול ספרים, חובת הדיווח למס הכנסה ומע"מ, חובת הנפקת חשבוניות וקבלות בהתאם לחוק, הגשת ערעור בתיקי מס, וכיוצא באלו.

אולם מעבר לאלו, חשוב לצמצם את החיפוש עד כמה שניתן לעורכי דין מיסים המתמחים ספציפית בנושא שבו אתם זקוקים לעזרה. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לבצע תכנון מס ולוודא שכל הפעולות במסגרת זו עומדות בדרישות החוק, וגם אם מס הכנסה מחליט לחקור פעולת תכנון מס שכבר ביצעתם בעבר ואתם זקוקים לחוות דעת משפטית מעורך דין מיסוי על מנת להוכיח כי פעלתם על פי חוק – תפיקו תועלת רבה יותר מהסיוע המשפטי אם תשכילו לפנות דווקא לעו"ד מיסים עם התמחות וניסיון בתכנוני מס.

 

לסיכום

משרד עו"ד דני אורדן ממוקם בהרצליה שמח להציע שירותי ייצוג וליווי משפטי איכותי ללקוחות מכלל יישובי גוש דן. משרדנו מסייע מזה שנים רבות ליחידים ובעלי עסקים וחברות בישראל, בהתנהלות השוטפת מול רשויות המס בארץ, כמו גם בטיפול בחקירות מס, חשד לעבירות מס, מחלוקות מול מס הכנסה, מע"מ והמוסד לביטוח לאומי, ועוד.

במסגרת שנות פעילותנו בתחום דיני המיסוי, צבר משרדנו הצלחות רבות שעליהן ישמחו להעיד לקוחותינו המרוצים. נשמח לעמוד גם לרשותכם בכל שאלה ועניין. לתיאום שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, השאירו את פרטיכם ונשוב אליכם בהקדם!

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: