fbpx

קניית דירה להשקעה – רכישת דירה בלונדון

לונדון היא בין הערים הכי מבוקשות בעולם כיום, עבור השקעות נדל"ן. אין זה מקרי, לאור יציבותו של שוק הנדל"ן המקומי בעיר, והביקוש הגדל והולך לדירות להשכרה. בשורות הבאות נסביר עוד על הכדאיות בהשקעה בלונדון בנדל"ן מניב, היתרונות הגלומים בעסקת רכישה של דירה להשקעה בלונדון, משמעות הבחירה לגשת לעסקה עצמאית או בסיוע מקצועי והדרך למנף את רווחיות העסקה. שווה קריאה!

להאזנה:

 

על הכדאיות בהשקעה בלונדון בנדל"ן מניב

כיום יותר מתמיד, הביקוש לדירות לונדוניות, מצוי במגמת עליה, המיוחסת לכמה גורמים מרכזיים, שבהם:

  1. גידול האוכלוסיה בלונדון – לונדון היא בין הערים הכי צפופות בעולם, שאוכלוסייתה מונה נכון לשנת 2023, יותר מ- 9 מיליוני אנשים. אוכלוסיית לונדון צפויה לגדול אף למעלה מכך, בשנים הקרובות, ובהתאם, גם הביקוש לדירות להשכרה בעיר, צפוי לעלות בהתמדה.
  2. צמיחתה הכלכלית של העיר – לונדון היא בין הערים הכי אמידות בעולם. צמיחתה הכלכלית מובילה גם לעליית שכר קבועה, המגדילה את יכולתם של תושביה לשכור דירות.
  3. מיצובה של לונדון כיעד תיירותי מוביל: לונדון הייתה ועודנה בין יעדי התיירות המובילים והמבוקשים בעולם. בלונדון ניתן למצוא שלל אטרקציות תיירותיות, אשר מושכות מדי שנה בשנה המוני תיירים מרחבי העולם, שמחפשים דירות להשכרה בעיר.

 

אם אתם שוקלים קניית דירה להשקעה – רכישת דירה בלונדון היא התשובה

אם אתם שוקלים קניית דירה להשקעה מעבר לים, לבטח תשמחו לגלות כי רכישת דירה להשקעה בלונדון, מעמידה לרשותכם כמה יתרונות משמעותיים מאוד, לרבות:

 

שוק נדל"ן מקומי חזק ויציב

שוק הנדל"ן בלונדון נחשב כאמור, לאחד השוקיים היציבים והחזקים בעולם. זהו יתרון בולט עבור משקיעים, שכן הם יכולים להיות בטוחים שהשקעתם תהיה בטוחה.

 

ביקוש גבוה לדירות השכרה

הביקוש לדירות השכרה בלונדון, הוא גבוה במיוחד, מה שמהווה יתרון חשוב למשקיע הפוטנציאלי, שיכול לסמוך במידה לא מבוטלת של ודאות על יכולתו להשכיר את הנכס בקלות יחסית ולהרוויח תשואה מדמי השכירות.

 

פוטנציאל תשואה נאה מדמי השכירות

התשואה מדמי השכירות של דירות בלונדון, נחשבת גבוהה יחסית. מדובר ללא ספק ביתרון משמעותי למשקיעי נדל"ן, המצביע על פוטנציאל לרווחיות גבוהה של ההשקעה.

 

עליה פוטנציאלית קבועה בשווי הנכס

שוק הנדל"ן הלונדוני, מצוי במגמת צמיחה. מדובר ביתרון ממשי למשקיעים, שיכולים ליהנות לא רק מהכנסה פאסיבית מדמי השכירות על הדירה המושכרת, אלא להגדיל את רווחיותה של השקעתם, גם בזכות העליה הצפויה בשווי הדירה שרכשו בלונדון.

קניית דירה להשקעה - רכישת דירה בלונדון
קניית דירה להשקעה – רכישת דירה בלונדון

 

רכישת דירה בלונדון להשקעה – לבד או בסיוע מקצועי?

אף שרכישת דירה בלונדון להשקעה באופן עצמאי, אמנם אפשרית, מדובר בעסקה מורכבת הדורשת השקעה לא מבוטלת של זמן ומשאבים מצד הרוכשים הפוטנציאליים. משקיע שמעוניין בכך, יידרש לביצוע מחקר שוק מעמיק בלונדון, למצוא בכוחות עצמו נכס מתאים לרכישה, לנהל משא ומתן עם המוכרים, לחתום על הסכם הרכישה בגפו ולהגיע ללונדון בעצמו במטרה לסיים את תהליך הרכישה – שיתבצע באנגלית תוך התייחסות למושגים משפטיים, חשבונאיים ונדל"ניים שאותם הוא לא בהכרח מכיר.

למרות זאת, היתרון של קניית דירה להשקעה בלונדון עצמאית, הינו שלמשקיע ישנה אפשרות לשלוט בתהליך מבלי לערב גורמים מתווכים בתהליך, שתמורת עזרתם המקצועית, יידרש לשלם סכומי כסף נוספים. מנגד, החיסרון הוא שהמשקיע עלול לבזבז זמן וכסף על תחקיר ונסיעות, ועלול גם להסתכן בביצוע טעויות יקרות בתהליך.

יחד עם זאת, רכישת דירה בלונדון באמצעות איש מקצוע היא הדרך היעילה ביותר להשקיע בנדל"ן בעיר. איש המקצוע יבצע עבור המשקיע את מירב העבודה, החל מאיתור הנכס, דרך ניהול המשא ומתן עם המוכרים ועד לסיום הליך הרכישה.

היתרון של רכישת דירה בלונדון באמצעות איש מקצוע הוא שהרוכש מקבל שירות מקיף ומקצועי מגורם מוסמך הבקיא בשוק הנדל"ן המקומי ובתהליך הרכישה על מלוא היבטיו, ובכך לרוב גם חוסך זמן וכסף לרוכשים, על הדרך. עם זאת, החיסרון הוא שהמשקיע עלול לשלם עמלות גבוהות לאיש המקצוע.

בקצרה, למשקיעים שאינם מכירים את שוק הנדל"ן בלונדון, בהחלט מומלץ לרכוש דירה באמצעות איש מקצוע – ורצוי שיהיה עורך דין מוסמך המכיר היטב את ההיבטים המשפטיים הנלווים לעסקת רכישה כזו. איש מקצוע מנוסה יוכל לסייע למשקיעים למצוא את הנכס המתאים ביותר עבורם, לנהל מו"מ מוצלח מול המוכר ולסיים את הליך הרכישה בצורה חלקה יותר.

 

איך לגשת אל קניית דירה להשקעה בלונדון בצורה הנכונה?

בחירה בנכס הנדל"ן הנכון להשקעה שלכם בלונדון, היא החלטה חשובה, שכן היא עשויה להשפיע על רווחיות ההשקעה שלכם. על מנת להבטיח שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים קריטיים, כולל:

  1. מיקום הנכס להשקעה: המיקום של הנכס הוא אחד הגורמים החשובים ביותר בהשקעות נדל"ן, שכן הוא משפיע על הביקוש לדירות להשכרה. חשוב לבחור נכס באזור עם ביקוש גבוה לדירות להשכרה. אזורים פופולריים להשקעה בנדל"ן בלונדון כוללים את מרכז העיר, אזורי עסקים ותעשייה, אטרקציות תיירותיות, אזורי מגורים יוקרתיים ועוד.
  2. גודל וסוג הנכס: הגודל והסוג של הנכס גם הם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון בהתאם לצרכים שלכם. אם אתם מתכננים להשכיר את הנכס לסטודנטים, לדוגמה, ייתכן שתרצו לבחור דירה קטנה במחיר נמוך. אם אתם מתכננים להשכיר את הנכס למשפחות, לדוגמה, ייתכן שתרצו לבחור דירה גדולה יותר עם מספר חדרי שינה.
  3. מחיר הרכישה והוצאות נלווית: חשוב להגדיר תקציב לפני שאתם מתחילים לחפש נכס להשקעה בלונדון ובכלל. חשוב לזכור שהעלות הכוללת של הנכס כוללת גם את העלויות הנלוות, כגון מסים, דמי תיווך ועוד, ולהיערך לכך תקציבית מבעוד מועד.
  4. התשואה על הנכס: חשוב לחשב את התשואה הצפויה על ההשקעה שלכם, לפני שאתם רוכשים את הנכס.
  5. הסיכונים הגלומים בהשקעה: חשוב להיות מודעים היטב לסיכונים הכרוכים בהשקעות נדל"ן בחו"ל, כגון ירידת מחירים, אי התאוששות השוק ועוד.

 

לסיכום: קניית דירה להשקעה בלונדון היא משימה למומחים

מי שאינו מכיר היטב את שוק הנדל"ן הלונדוני, ייטיב לעשות אם יבצע את ההשקעה בליווי מקצועי של בעל מקצוע מנוסה, לטובת צמצום הסיכון ומיקסום פוטנציאל התשואה מההשקעה. משרד עורך דין ורו"ח אורדן, בעל ניסיון עשיר בליווי עסקאות רכישה של נדל"ן רווחי בלונדון. נשמח לסייע לכם לאורך כל הדרך – החל מהתהליך לאיתור נכס מתאים לרכישה ועד למציאת שוכרים שיגורו בו.

למידע נוסף על  קניית דירה להשקעה – רכישת דירה בלונדון, פנו למשרדנו כבר כעת.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: